You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar bij een emmer verandert de capaciteit niet. Met een halfvolle emmer kan je binnen 10 jaar nog evenveel doen als nu. Bij een Tesla batterij wijzigt de capaciteit wel en dat wil ik monitoren.
Ah, de afspraak met de ranger is 15 minuten vantevoren geannuleerd want:
‘Beste mener ....,
Wij hebben op afstand de auto uitgelezen.
Er is uit de data gebleken dat de auto nog steeds te koud was om volledig te kunnen laden bij de supercharger. Het advies is om de auto goed voor te verwarmen en daarna gebruik te maken van de supercharger. Omdat het buiten koud is duurt het daarom ook langer voordat de batterij warm is.
Om deze reden zal Mobile service niet bij u langskomen omdat er geen fouten aangetroffen zijn in de batterij.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Tesla Service’
Klinkklare nonsense want ik heb een rit opgegeven van Oosterhout naar Middelburg naar Rijswijk naar Drachten, alles achter elkaar op een dag. Volgens mij moet een batterij dan wel opgewarmd zijn...
Precies dezelfde ervaring hier. Ik kwam niet hoger dat 37kW.Ik herhaal wat ik eerder schreef: wij merken nog helemaal niets. Warme accu (meer dan een uur gereden), geen stall pairing, SoC 28%, kom niet hoger dan 45kw. Hij piekt een seconde of 2 op 70kw en zakt dan direct in.
Het is inhoud. Het beste zou dus zijn dat je exact weet hoeveel kWh er beschikbaar is. (Wat je overigens via canbus wel kan lezen. Maar niet via regulier scherm).
View attachment 626845
Jammer de afspraak is geannuleerd. Via de SMS na een service afspraak heb ik ook 2-3 maal ongeveer dit standaard antwoord gehad. Er zit zeker een kern van waarheid in dit antwoord, (...).
Ik kan niet geloven dat het gemanipuleerd is. Dat zou al lang 1 of andere clickbaitzoeker bloot gelegd hebben.Maar... Juist waar jij de capaciteit mee meet wordt (en is in verleden aangetoond) gemanipuleerd. Als jij denkt op basis van km range weergave slechts 3% minder range te hebben zal dit in werkelijkheid 6% zijn(voorbeeld..). Kortom; ben je daar blij mee dan vooral doen.
Het plaatje wat gepresenteerd (km weergave) wordt is gewoon ietsje te positief. Thats it.
Als je het goed wil doen zal je de inhoud moeten weten. Met meetapparatuur of bijvoorbeeld de canbus uitlezen.
"wij hebben uw dossier doorgestuurd naar onze Mobile service. Zij zullen de nodige onderzoeken doen ivm de problemen met uw charge port. Van het moment dat zij alles voorbereid hebben nemen zij contact met u op voor een nieuwe afspraak op locatie. Uw afspraak in het service center komt dan ook te vervallen"
Met update versie 48.30.2 in de MIC SR+:
View attachment 626969
Na een rit van 240km met voorbereiden op snelladen. Heel kort 125kW. Helaas bij 6% alweer 80kW. En aflopend naar 62kW bij 55%.
Is nogsteeds niet op niveau van Amerikaanse SR+...
Het is inhoud. Het beste zou dus zijn dat je exact weet hoeveel kWh er beschikbaar is. (Wat je overigens via canbus wel kan lezen. Maar niet via regulier scherm).
niet veel slechter dan mijn amerikaanse SR+ aan de Fastned een paar weken geleden. Van 6% naar 49% in 18 minuten. Max power 119kW naar 66kW bij 49%.Wel een stap in de goede richting.
View attachment 626981
niet veel slechter dan mijn amerikaanse SR+ aan de Fastned een paar weken geleden. Van 6% naar 49% in 18 minuten. Max power 119kW naar 66kW bij 49%.
Welkom bij de club!
Hier er net met mijn m3 Lr y2021 wel is waar maar zat toch wat hoger tijdens het laden, dus ik snap jullie frustratie.View attachment 626981
niet veel slechter dan mijn amerikaanse SR+ aan de Fastned een paar weken geleden. Van 6% naar 49% in 18 minuten. Max power 119kW naar 66kW bij 49%.
Welkom bij de club!
Oeps, mijn reactie was bedoeld voor Erik MIC SR+Ik heb geen SR+, maar toch bedankt.
Deze SR + LFP-batterij is een hoax, Tesla geeft niet om zijn klanten en behandelt geen claims, ze moeten het probleem nu oplossen of een vergoeding geven. In Spanje zijn we met ongeveer 100 eigenaren erg teleurgesteld over de auto en Tesla