Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X configuratie gewijzigd

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie net dat de te bestellen configuratie voor de model S is gewijzigd.
75 en 75D nu standaard met lucht vering
Lederen bekleding is nu net als de witte "leren" bekleding geen echt leer meer.
Premium audio zit nu alleen nog in het premium pakket.
Led verlichting nu standaard (zat toch alleen in premium pakket?)

Mijn 75D is net gebouwd. Jammer had wel lucht vering willen hebben.
 
De 75 wordt dus nog interessanter.

Eigenlijk is het ganse oude premiumpakket nu standaard geworden op de luchtfilter na. Het premiumpakket zelf is compleet anders en omvat nu de filters, het oude premium geluidspakket en het winterpakket. Die allen niet meer afzonderlijk meer verkrijgbaar zijn.

Eigenlijk krijg je dus nu meer uitrusting voor hetzelfde geld. En dat past in de Elon filosofie om zo weinig mogelijk versies aan te bieden en van de S en X echte premium modellen te maken.

Nu AP2 nog standaard ...
 
Even mee zitten spelen. In de config waar ik mee bezig was had ik dan 74K EUR verschil tussen een 75 en een P100D. En is dus louter voor 1.9s 0-100km/h, 133km range en Dual Motor. Dat lijkt me toch wel heeeeeeel ferm van de p*t gerukt.

Nou, het is interessant voor wie een MS wil kopen, minder leuk voor wij die al met een MS rijden, e.g. resale value zal ferme knauw krijgen.
 
  • Like
Reactions: Nogo1966
Het heeft er alle schijn van dat Tesla de model S nog even goed in de schijnwerpers wil plaatsen. Een 75(d) Kan goed samengesteld nog ruim onder de ton blijven. Dat samen met de gunstige financiering's optie die nog loopt kun je deze maand echt nog wel een goede deal scoren. 100d geeft je nu enkel meer bereik en een hogere topsnelheid maar ik persoonlijk zou de 27k lekker in mijn zak houden.
 
  • Informative
Reactions: Jobbeke
De achterbank lijkt ook veranderd. De "stoelen" achterin volgen nu het design van de voorstoelen. Dus met een horizontale streep bij het midden van je rug. Wanneer ik kijk naar de oudere foto's in MyTesla was dat eerder een verticale streep.

Daarnaast lijkt het minder een platte zitting en zijn het wat meer zetels geworden met steun bij de dijen.