Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Wat is de status van de "parkeersensoren" functie op basis van Tesla Vision momenteel?
Nog niet actief......schijnt volgens Tesla zelf snel te komen in een volgende software update. Daar komt het automatisch openen van de bestuurdersportier van de MX aan de beurt. Dit is momenteel maar 10%. Niemand weet waarom.........
Wat is de status van de "parkeersensoren" functie op basis van Tesla Vision momenteel?
Bij onze MY duurde het een maand of 3. Bij aflevering van de MX gaf delivery aan dat de nieuwe software voor HW4 ieder moment gepushed kan worden. Ook het openen van het bestuurdersportier voor maar automatisch 10%. Ook hier hier komt zeer binnenkort een update voor.
 
Nog niet actief......schijnt volgens Tesla zelf snel te komen in een volgende software update. Daar komt het automatisch openen van de bestuurdersportier van de MX aan de beurt. Dit is momenteel maar 10%. Niemand weet waarom.........
Hmm... Store manager schreef mij vandaag een iets positiever bericht:
"Voor de parkeer sensoren is de oplossing Tesla Vision inmiddels al werkzaam, de camera’s hebben de functie van de sensoren overgenomen, het beeld bij inparkeren is hetzelfde op het scherm alsmede akoestische signalen."

Belangrijkste is dàt het komt, zoals blijkbaar op de MY al... dus het bestaat.
 
Vandaag nog eens proberen inparkeren... De vorige model S met AP1 van 2016 kom overal een plekje vinden en schoof er in één vlotte beweging in.
De huidige MS kan geen enkel plekje vinden. Echter vandaag toch wel. Het parkeren gestart. duurde heel lang voordat hij begon en na een kleine beweging stopte hij weer, en moest ik het zelf doen. Nog een lange weg te gaan om het niveau van AP1 te halen imo.
 
  • Informative
Reactions: Hbrink and HansBe
Vandaag nog eens proberen inparkeren... De vorige model S met AP1 van 2016 kom overal een plekje vinden en schoof er in één vlotte beweging in.
De huidige MS kan geen enkel plekje vinden. Echter vandaag toch wel. Het parkeren gestart. duurde heel lang voordat hij begon en na een kleine beweging stopte hij weer, en moest ik het zelf doen. Nog een lange weg te gaan om het niveau van AP1 te halen imo.
En dat tesla hiermee weg komt, als zelfs de anciens dit moeten melden 😇
 
Iemand anders die in de vernieuwde X/S problemen heeft met draadloos laden, door oververhitten van telefoon?

iPhone 12 Pro Max, wordt extreem heet na 30-60 minuten en stopt soms geheel met werken door oververhitten (Bluetooth uit, waarschuwsymbool op scherm van telefoon).

Zou top zijn als ze het mogelijk maken om draadloos laden aan/uit te zetten. Plek is perfect om de telefoon neer te leggen en hoeft niet altijd opgeladen te worden, eigenlijk enkel bij nood.
 
Iemand anders die in de vernieuwde X/S problemen heeft met draadloos laden, door oververhitten van telefoon?

iPhone 12 Pro Max, wordt extreem heet na 30-60 minuten en stopt soms geheel met werken door oververhitten (Bluetooth uit, waarschuwsymbool op scherm van telefoon).

Zou top zijn als ze het mogelijk maken om draadloos laden aan/uit te zetten. Plek is perfect om de telefoon neer te leggen en hoeft niet altijd opgeladen te worden, eigenlijk enkel bij nood.
Toevallig Flitsmeister draaien? Zet die eens een keer uit om te testen?
 
Even een vraag voor de gelukkigen die hun nieuwe auto's al in ontvangst hebben mogen nemen.
Wat wordt standaard meegeleverd? Ik weet dat er een usb stick van 128Gb wordt meegeleverd, maar zit er ook weer een mennekes type 2 kabel bij zoals voorheen? En een standaard lader (220V)?

Dan weet ik wat ik anders alvast aan moet gaan schaffen.
 
Even een vraag voor de gelukkigen die hun nieuwe auto's al in ontvangst hebben mogen nemen.
Wat wordt standaard meegeleverd? Ik weet dat er een usb stick van 128Gb wordt meegeleverd, maar zit er ook weer een mennekes type 2 kabel bij zoals voorheen? En een standaard lader (220V)?

Dan weet ik wat ik anders alvast aan moet gaan schaffen.
Beide kabels zijn aanwezig.
 
  • Like
Reactions: mfmvdsande
Er staan op de site van tesla nieuwe S en Xen te koop. Deze zijn direct leverbaar. Ze zijn iets voordeliger geprijsd. Is er een reden waarom deze zijn afgeprijsd?
Wat zou het nadeel zijn van deze auto’s bestellen behalve dat je niet precies je eigen configuratie kan maken?
Of is dit nog het oude model?
Heb je toevallig de ontwikkelingen gevolgd?

Het zijn voorraadmodellen. Zo ver ik kan zien allemaal met de nieuwste HW (4.0). Er is geen nadeel, tenzij je een demo voertuig koopt of één die bereden is (dat zie je dan ook: er staat dan bij hoeveel km er op staat).