Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Lange rit van 280+ kilometer vandaag naar Noord Frankrijk. Max snelheid + 5-10 waar mogelijk. Gemiddeld verbruik lag op 195Wh/km.

Vertrokken na precondition (niet aan de stekker) met 85%. Aangekomen met 8,5%.

2022 MYLR op 19 inchers.
 
IMG_20221213_142708.JPG


Vandaag een MYP in de nieuwe quick silver gezien in Utrecht. Wat een gave kleur.
 
Bijzonder, heeft iemand dit ook?

 
Met het ontbreken van USS, overweeg ik een tweedehands Model Y over te nemen. Wat zijn, buiten het ontbreken van USS, de verschillen tussen een 06/2022 Model Y en een nieuwe die nu afgeleverd wordt?
Zie hier alle verschillende versies: [Wiki] Model 3 / Model Y - Technische Veränderungen
Een Y uit 06/2022 heeft waarschijnlijk type goedkeuring V23.

Kort samengevat: los van het ontbreken van USS, een nieuwe claxon, minder draagvermogen, mogelijk een nieuwe motor en nog wat andere kleine wijzigingen.
 
Zie hier alle verschillende versies: [Wiki] Model 3 / Model Y - Technische Veränderungen
Een Y uit 06/2022 heeft waarschijnlijk type goedkeuring V23.

Kort samengevat: los van het ontbreken van USS, een nieuwe claxon, minder draagvermogen, mogelijk een nieuwe motor en nog wat andere kleine wijzigingen.
Thanks voor de samenvatting! Ligt het aan mij, of lijkt het ontbreken van een USS een grotere "dealbreaker" dan de andere opties?
 
Thanks voor de samenvatting! Ligt het aan mij, of lijkt het ontbreken van een USS een grotere "dealbreaker" dan de andere opties?
Ik denk dat dit heel persoonlijk is. Wat mij betreft ben ik heel blij met mijn V25. Ik zou alleen de nieuwere motor uit de V27 willen hebben (is ook nog niet bevestigd dat ze met de V27 geleverd worden trouwens), maar zou mijn parkeersensoren en het extra draagvermogen niet willen missen.
 
Een andere optie is wachten. Er gaan geruchten over een nieuw radar systeem wat er in gaat komen.
Hoe lang wil je wachten? Er gaan ook geruchten over nieuwe camera’s, 4680 battery pack, HW4, etc etc.

Feit is en blijft dat er volop wordt ontwikkeld. Kijk maar eens naar hoeveel verschillende versies er per jaar uitkomen.