Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
maar wat eigenlijk de bedoeling is bij Audi weet ik niet. Die camera's zijn zo lomp en ondoordacht , dat je al beter gewoon spiegels kan nemen.
De bedoeling is dat het aerodynamisch een voordeel heeft, maar ze hadden denk ik beter wat andere aanpassingen kunnen doen. :) Voor de bühne klinkt het allemaal wel erg mooi en doordacht. De reden dat ze op steeltjes zitten is zodat je ook nog een beetje achter je auto kunt kijken. Zet je ze op de zijpanelen, dan kun je eigenlijk alleen schuin naar achteren kijken.

Ik heb nog niemand positief gehoord over die spiegels. Het vervelende schijnt met name te zijn dat het schermpje wat laag zit en sommige berijders hebben hun arm er voor hangen. Ik heb er zelf nog niet mee gereden, maar het klinkt als een zeer moeilijke oplossing voor een probleem dat er vrijwel niet is.
 
En het is nu ook bevestigd dat de Model Y geen Falcon vleugel deuren gaat krijgen. Gelukkig maar. Persoonlijk vind ik ze erg mooi, en praktisch, maar voor een betrouwbare volume productie kunnen ze beter achterwege worden gelaten.

Ik verwacht dat de Model Y een nog groter succes wordt dan de Model 3. De compact-SUV / crossover-hatchback klasse is erg populair tegenwoordig. Populairder dan de traditionele sedan vorm, die de Model 3 heeft.
 
Samen met John Timmer zal ik er ook bij zijn in LA donderdag. Hier dus vrijdag om 05.00 uur. Er komt een live-stream.

Via LinkedIn zullen we verslag doen.

Hans Noordsij on LinkedIn

Schermafbeelding 2019-03-10 om 19.08.02.png