Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik zou veronderstellen dat de app de route geeft voor jouw wagen?
Ik heb het over de website. Bedoel je met app de nav in de auto? Die zal dat ongetwijfeld voor mijn auto doen, maar daarmee kan ik geen vergelijk maken tussen twee verschillende auto’s (MY RWD en LR).

Edit: ah, app op de telefoon. Ik kreeg een vermoeden. Onmogelijkheid om daarmee twee type auto’s te vergelijken zoals met ABRP wel kan, blijft overeind.
 
Zoiets als hier? Verschillende CCS chargers met verschillende laadsnelheden en tarieven. Onder de overkapping 300 tot 420 kW waar je zelfs met een vrachtwagen of caravan naast past. Langs de rand 70 parkeerplaatsen met goedkopere laders die standaard 35 kW leveren, of tegen een meerprijs 140 kW.

Dit begint al aardig op de toekomst te lijken.

Ronduit geweldig 🥳
 
  • Like
Reactions: Ben Hinssen
op Go Anywhere | Tesla kan ik geen Y RWD of Standard Range vinden?
Huh, vreemd...
Via deze link staat hij er wel bij: Go Anywhere | Tesla
2023-06-20_215039.jpg
 
  • Like
Reactions: NielsA
Heeft het stuurhuis geholpen? Deze zou bij mij in april al vervangen zijn. Auto toen 2 weken kwijt geweest. Heeft toen niet geholpen. Nu de auto al vanaf 8 mei!!! in Utrecht staan en elke keer een slappe smoes dat de auto niet klaar is.
Even een kleine update op mijn eigen post. Vandaag eindelijk de auto weer mogen ophalen en het lijkt op het eerste gevoel opgelost. Stuurhuis en deze keer ook het hele subframe vervangen. Bij de aansluiting van het stuurhuis op het subframe bleek hier enigszins speling op te zitten en een vaker voorkomend bij MY te zijn.
 
Even een kleine update op mijn eigen post. Vandaag eindelijk de auto weer mogen ophalen en het lijkt op het eerste gevoel opgelost. Stuurhuis en deze keer ook het hele subframe vervangen. Bij de aansluiting van het stuurhuis op het subframe bleek hier enigszins speling op te zitten en een vaker voorkomend bij MY te zijn.
Ik meen dat er inderdaad een slechte batch was rond september vorig jaar. Val je daar binnen?
 
Maar de meeste mensen willen liever snel ter plaatse zijn om dan een half uur op social media te zitten.
Als ze aan de lader op sociale media ‘moeten’ zitten omdat het net iets te lang duurt dan is dat een drama.
Ik heb nergens nig het gevoel dat ik moet wachten. Er zijn steeds digitale kranten te lezen, mails te beantwoorden, interessante knowledge artikelen …
All of the above. De eerste jaren, ABRP, tellen, rekenen, plannen. Nu: effe kijken op ABRP hoe het traject eruit ziet, en verder de bestemming via Google maps op de telefoon 'sharen' naar de Tesla en gaan. Met EAP en de spotify playlist is het echt gezellig onderweg zijn. Gewoon ontbijt+laden, chauffeur wissel+plasje+beentjes strekken+laden, lunch+laden, chauffeur wissel+plasje+beentjes strekken+laden, ...

En dan is er ook nog die Netflix optie in de wagen, als het dan toch een half uurtje laden is. Waarbij het laden steevast toch sneller klaar is dan die ene aflevering de we toch nog willen uitkijken. Meestal is dit de laatste laadplaats om met genoeg SoC toe te komen op de vakantieplek.
 
Klopt het dat de Y weer een beetje goedkoper is geworden? Op 2 juni configureerde ik onze Y (long range, Quick silver, inductie velgen, trekhaak) en rolde er een prijs van €62.843 uit.

Vandaag configureer ik hem weer en rolt er €61.643 uit.

Ik heb hier niets over gelezen?
 
Klopt het dat de Y weer een beetje goedkoper is geworden? Op 2 juni configureerde ik onze Y (long range, Quick silver, inductie velgen, trekhaak) en rolde er een prijs van €62.843 uit.

Vandaag configureer ik hem weer en rolt er €61.643 uit.

Ik heb hier niets over gelezen?
Prijsverschil is precies de €1.200 die zwart/wit interieur kost.. misschien stond die per ongeluk aan vorige keer?