Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
De cheap ass spoiler lip van €50 heeft zijn nut inmiddels bewezen. Laaghangende pijp in een vd Valk garage bij de vrouw. De Model Y open zijn kofferbak (met prachtige kwetsbare vouw) open tot 2 meter 40.

Beter een krasje in plastic dan een lelijke kras (of god forbid: deuk) precies op die vouw.

IMG_4413.jpeg


Thuis parkeren we buiten, dus de klep staat gewoon op de maximale hoogte (ik ben 1m95).
 
Hallo allemaal,
Gisteren heb ik mijn Model Y op mogen halen. Een RWD. Ben er erg blij mee. Echt wel een stap voorwaarts na 4 jaar in een model 3 LR.
Het viel mij net op, toen ik op de passagiersstoel zat, dat die stoel smaller aanvoelt dan de bestuurdersstoel en dat er geen bediening is voor de lendesteun. Is het dan toch niet helemaal een premium interieur, of heeft een LR dit ook niet? En zijn er nog meer verschillen?
Alvast bedankt voor jullie reactie.View attachment 962219
(oh, voor de oplettende kijker; de wieldoppen zitten verkeerd om :cool: is meteen na het nemen van de foto aangepast.)

1692275516146.png



Of je hebt ze juist goed. Zoals Tesla dit zelf op de site heeft staan.
 
  • Like
Reactions: RLX68
Wat een gave folie, helemaal als je langs de auto loopt waardoor de kleur steeds verandert.

GIster een model 3 gezien die hetzelfde effect heeft maar dan met zwart naar donker rood gaat.
Leek veel op deze, maar voor mijn gevoel dieper rood. In het echt is het natuurlijk beter te zien dan op video:



 
Beter een krasje in plastic dan een lelijke kras (of god forbid: deuk) precies op die vouw.
Yep, zoals bij mij. Deukje, geen kras. En ik kan niet eens mijn vrouw de schuld geven 🙈

Schadebedrijf gaf aan dat zoiets rustig €800 kost om te herstellen. Ik ga het toch aangeven bij de LM om het hopelijk te laten herstellen. Eerste eigen risico is voor kosten van de baas dus…
 
En nu zijn alle trouwe mede TMC-forumleden erg benieuwd welk Tesla-gerelateerd cadeau je dit jaar ontvangen hebt......:rolleyes:;)
voorlopig denk ik dat ik bijna alles al heb ;)
of zou er nog iets komen?

Mijn feestkledij was in ieder geval aangepast. Dresscode was: versleten werkkledij wegens nakende pensioen.
20230901_113735.jpg

20230902_175208.jpg20230901_094332.jpg20230901_094044.jpg
 
Last edited:
GIster een model 3 gezien die hetzelfde effect heeft maar dan met zwart naar donker rood gaat.
Leek veel op deze, maar voor mijn gevoel dieper rood. In het echt is het natuurlijk beter te zien dan op video:




Ziet er inderdaad erg gaaf uit maar toen de deur open ging moest ik toch "oh neeeee" roepen...

wrap.JPG