Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

New kid in town.....

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Ja - daarmee kan je prima met 50 km/u laden. - standaard Tesla Waal Connector. Heb je elke ochtend een 90% volle accu staan.
Op dat dak zal je pakweg 10 tot 14 panelen kwijt kunnen. Kost je €3000 tot €4.200. Terug te verdienen binnen 7 jaar - gegeven goede positie tov zon. Als je het geld nu hebt zou ik er niet nog een jaar mee wachten. Levert je pakweg 3.000 kWh per jaar op.. Overdag opslaan is fin, nu niet rendabel.- kan je overdag laden dan is het installeren van een Maxem aan te bevelen. Lekkere verse, nog warme stroom van je eigen panelen zo de auto in. Rijdt een Tesla het beste op trouwens!
 
relevante off-topic: vroeger had je van die bumper stickers met Chevron F310, Shell V-Power en meer Big Oil verzinsels. Het wordt tijd voor mooie stickers op de bumper van de Tesla met teksten als:
100% Clean Energy
Zero CO2
Powered by green Electricity

en wat dies meer zij om tegenwicht te bieden aan de gesponsorde boodschap dat elektrisch rijden betekent dat op steenkool gereden wordt.
 
Thanks @Edi99 :)
Dat wordt een mooi boodschappenlijstje als het allemaal doorgaat:
1x Tesla (kijken welk model past)
1x Tesla Wall connector
1x NM laadpas
1x Maxem
1x set zonnepanelen
Cola
Thee
Koffie
4 halfjes brood
Aardappelen
:cool:
 
  • Funny
Reactions: HWS
relevante off-topic: vroeger had je van die bumper stickers met Chevron F310, Shell V-Power en meer Big Oil verzinsels. Het wordt tijd voor mooie stickers op de bumper van de Tesla met teksten als:
100% Clean Energy
Zero CO2
Powered by green Electricity

en wat dies meer zij om tegenwicht te bieden aan de gesponsorde boodschap dat elektrisch rijden betekent dat op steenkool gereden wordt.
[nog even off topic]
Nahhhh niet nodig, omdat de fundamentalistische petrol heads altijd in discussie blijven gaan.
Maar mocht je heeeeeel erg graag een sticker op de kont van je Tesla willen plakken (mijn persoonlijke mening, een sticker op de kont van de auto is net zo afstotelijk als een mooie vrouw die zo'n tribal "gewei" boven haar kont heeft laten tatoeëren:D, geen verrijking voor het oog zeg maar), maar voel je vrij om deze slogan te gebruiken "Powered by the speed of light" ;)
 
Thanks @Edi99 :)
Dat wordt een mooi boodschappenlijstje als het allemaal doorgaat:
1x Tesla (kijken welk model past)
1x Tesla Wall connector
1x NM laadpas
1x Maxem
1x set zonnepanelen
Cola
Thee
Koffie
4 halfjes brood
Aardappelen
:cool:
Vergeet overigens ook niet 1 goede lange gewone shuco verlengkabel. In het buitenland is het regelmatig nodig om de plug om te draaien.
Op die manier kan je eigenlijk overal laden. Ieder hotel, huisje, camping, stacaravan, huis van vrienden, etc heeft een stopcontact. Als je ergens 10 uurtjes blijft, heb je al snel weer 150 km geladen met een gewoon stopcontact.
 
  • Like
Reactions: Faiz71
3x25A op de afrekening van de energiemaatschappij wil niet zeggen dat je die ook in huis hebt liggen :(
Wij hebben dat dus wel op de afrekening, maar niet in huis (1x25A)
Maar als het goed is komt de monteur om 1u vanmiddag :)
(ik heb gekozen voor de Smart EVSE, maar ik ben ook graag met techniek bezig...)
 
Ladies and gentlemen,
.
.
.
.
.
.
.
.
We got him:)

Het is een Model X 100D (5 seater) geworden, incl verbeterde autopilot, premium upgrade (incl Subzero en sound), kleur obsedian black:cool:
Verwachte levertijd, eind september (zelfde specs was al onderweg)
Dus nu nog anderhalve maand de tijd om van alles te regelen:confused:
 
Thanks allemaal!:)
(Mazzel gehad dat die van "ons" al kant en klaar op de boot stond, kennelijk iemand die of z'n bestelling heeft gecanceld of een sales point die straks geen demo heeft)
 
Goed plan van de fridgecam ;)
Maar als fotograaf (ik heb gewoon werk, daarnaast m'n oude hobby een jaar of wat als werk omgezet) ben ik niet van de standaard plaatjes schieten. Dus af en toe experimenteer ik er een beetje op los met koelkasten, kofferbak etc.
Om het heel actueel te houden, je zou het thema "ei" ook nog kunnen gebruiken. 2 dozen eieren en een pot mayo (zoals jullie nog van de scheikunde lessen van de middelbare school weten, daar zitten ook wat eitjes in)
@Edi99 vreetziekte valt wel mee, heb wel een hekel aan een lege koelkast ;)

@Carl ik heb inderdaad gebruik kunnen maken van een referral, dus mag straks superchargen
 
Status
Not open for further replies.