Dank voor je bevestiging!Zojuist ook de retrofit gehad en meteen factuur ontvangen. Idd €413.12 met BTW maakt €500. @Flaker je factuur klopt niet!
Edit: net gecorrigeerde factuurvoorstel ontvangen van Tesla.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dank voor je bevestiging!Zojuist ook de retrofit gehad en meteen factuur ontvangen. Idd €413.12 met BTW maakt €500. @Flaker je factuur klopt niet!
Ik dacht dat NH voor Noord Holland staat . Ik heb geen vraag voor een adres gekregen, deze is ook door Service Center Rotterdam er in gezet begin juni toen bleek dat ze het daar niet konden doen. Ik ben woensdag in Rotterdam.. hahaEr was inderdaad sprake van dat de CCS upgrades bij een SuC gedaan zouden worden, maar kennelijk vinden ze dat toch niet nodig. Die van mij deden ze gewoon bij me thuis. Je krijgt als het goed is de vraag wat je adres is, of werk je toevallig bij het NH in Amsterdam?
Ik kreeg de vraag waar de auto zou staan en daar is de monteur naartoe gekomen.Hoi, ik heb nog nooit mobile service meegemaakt. Nu kreeg ik deze in de mail vanwege mijn CCS aanpassing aanvraag:
"Your Mobile Service appointment for VIN ### is confirmed for July 10, 2019. Your technician is scheduled to arrive between 12:30:00 PM and 2:30:00 PM. The technician will contact you before arrival and will wait for up to 15 minutes before moving onto their next scheduled appointment.
Service Address:
Amsterdam NH Netherlands "
Bij navraag in Service Center Rotterdam, waar de auto normaal heen gaat, krijg ik te horen dat de monteur naar mij toekomt op de plaats waar ik ben. Beetje vaag nog.. Ik dacht ook dat de afspraak bij de Supercharger moest plaatsvinden? Wat kan ik woensdag verwachten?
Kreeg je die vraag op de dag zelf? of al van te voren?Ik kreeg de vraag waar de auto zou staan en daar is de monteur naartoe gekomen.
Misschien dat het per SeC verschilt en de drukte aldaar?
Een week tevoren kreeg ik een sms met de vraag waar de auto zou staan. Komt goed!Kreeg je die vraag op de dag zelf? of al van te voren?
Ik heb vandaag ook een sms ontvangen!Een week tevoren kreeg ik een sms met de vraag waar de auto zou staan. Komt goed!
En ik nog steeds niet. Van welk sms nummer ontvangen?Ik heb vandaag ook een sms ontvangen!
van +31 97014201494 de sms gekregen. Waar ik normaal ook de communicatie van Service center van krijg.En ik nog steeds niet. Van welk sms nummer ontvangen?
Zelfde nummer waarop ik berichten kreeg van Alex - Tesla Mobile Service Teamvan +31 97014201494 de sms gekregen. Waar ik normaal ook de communicatie van Service center van krijg.
Dat is dezelfde. Heb daar eerder bericht van gehad maar kan daar niet op reageren.van +31 97014201494 de sms gekregen. Waar ik normaal ook de communicatie van Service center van krijg.
Wanneer je reageert met een simpel SMS-bericht (dus geen MMS of Apple bericht), zou dat gewoon moeten lukken. In mijn geval lukte dat namelijk wel.Dat is dezelfde. Heb daar eerder bericht van gehad maar kan daar niet op reageren.
Ik ben heel benieuwd!De ranger komt vrijdag mijn CCS ombouw doen bij mijn classic S85.
Zou leuk zijn als ie boven de 119kW uit komt, maar dat verwacht ik niet, doe het vooral voor de vakantie in Spanje deze zomer.
Wanneer je reageert met een simpel SMS-bericht (dus geen MMS of Apple bericht), zou dat gewoon moeten lukken. In mijn geval lukte dat namelijk wel.