You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee. Ik zit op 148000km. Het wentSchitterend idee maar wat kost een achterlicht nu weeral ?
Geen idee. Ik zit op 148000km. Het went
Op 82000km reed ik de batterij overigens leeg. Heb toen ook snel geleerd dat Tesla mobile service ook niet meer uitrukt .
Nope, staan hier al wat verhalen op het forum. Ik heb gewoon weer anwb wegenwacht abbo genomen voor de zekerheid.ook niet tegen betaling?
Waarschijnlijk zijn die telefonisch ook iets beter bereikbaar. Ik kan wel zeggen dat ik na twee uur in de wacht toch nog door Tesla geholpen ben. Ik reed nog maar zonder stuurbekrachtiging. En had lading aan boord die ik niet wilde overladen.Nope, staan hier al wat verhalen op het forum. Ik heb gewoon weer anwb wegenwacht abbo genomen voor de zekerheid.
Vanaf dat moment kan je op een maandagavond niet zomaar een verlenging van een vervallen verzekering regelen, nee.ook niet tegen betaling?
Ik heb zelf nooit problemen gehad met iemand op redelijke termijn via de Tesla bijstand te kunnen bereiken. Maar als je panne hebt, moet je natuurlijk in het keuzemenu panne kiezen, dan krijg je voorrang op de bellers die een ondersteuning van de voertuigfuncties willen. Contact opnemen met het lokale Service Center is ook niet geadviseerd als je ergens in panne staat.
Dat plaatje zegt dus niks over de pechhulp als er ook niet bevestigd kan worden dat je de juiste optie in het keuzemenu koos.
Ik had dat in het begin ook, maar sindsdien enkel een probleem met de voorste draagarmen laten herstellen en zelfs daarvan viel de prijs mee. Sindsdien de binnenkant van een SeC niet meer gezien.Ik ben eigenlijk meer bevreesd voor het einde van mijn garantieperiode...
Ja Wooter, natuurlijk, Hendrik heeft niet de juiste optie in het menu geselecteerd. Hendrik rijdt tenslotte nog maar sinds 2013 Tesla, en hoewel hij inmiddels meerdere Tesla’s heeft aangeschaft heeft hij nog noooit te maken gehad met pech... Of acht je Hendrik niet capabel genoeg om in een keuzemenu de juiste toetsen in te drukken?Dat plaatje zegt dus niks over de pechhulp als er ook niet bevestigd kan worden dat je de juiste optie in het keuzemenu koos.
Hetzelfde nummer wordt namelijk ook gebruikt voor hulp bij voertuigfuncties en contacteer het service center, en die hebben inderdaad heel andere wachttijden want de ene is minder prioritair, en de andere is afhankelijk van de beschikbaarheid van het SeC.
Nee, hij doet t nog top. Net als onze andere Tesla's. Dit was dacht ik afgelopen juni, toen dacht ik laat ik eens een screenshot maken hoe lang je soms in de wachtrij staat. Geen idee meer wat t was, vast een kleinigheid.Doet de X het niet meer?
Panne is echt een andere keuze in het keuzemenu en heeft aanzienlijk korte wachttijden. Je kan ook niet je klanten meer dan een uur laten wachten alvorens je iemand kan spreken voor een echte panne.Dit was dacht ik afgelopen juni, toen dacht ik laat ik eens een screenshot maken hoe lang je soms in de wachtrij staat. Geen idee meer wat t was, vast een kleinigheid.