Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
deze konden we natuurlijk niet laten liggen :
Grote brand verwoest Nederlands tankstation

En tot overmaat van ramp kan de EV rijder, die hier niets mee te maken heeft, zijn snellaadstation niet meer bereiken. :eek::D

image.png
 
Gelukkig bleek het geen "EV -terrorist" te zijn :cool: maar iemand die waarschijnlijk een wat ongelukkige manier bedacht had om een einde aan zijn leven te maken. Desalniettemin heftig voor alle betrokkenen. :(

:oops: Voelt een beetje vreemd dit berichtje neer te zetten, enerzijds "grappig" bedoelt maar waarbij het uiteindelijk serieus mis bleek, zonder slachtoffers gelukkig.
 
Dit elektirsche voettuig mist de ludicrous...

View attachment 193673

Moet gelijk denken aan de tekst van het lied "Born to be wild" van "Steppenwolf":

Get your motor runnin'
Head out on the highway
Lookin' for adventure
And whatever comes our way
Yeah Darlin' go make it happen
Take the world in a love embrace
Fire all of your guns at once
And explode into space

I like smoke and lightning
Heavy metal thunder
Racin' with the wind
And the feelin' that I'm under
Yeah Darlin' go make it happen
Take the world in a love embrace
Fire all of your guns at once
And explode into space

Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never want to die

Born to be wild
Born to be wild
 
Zaterdag familiefoto's gaan maken met professionele fotograaf in Villers-La-Ville. ( Abdij van Villers )
Prachtige locatie, fijne namiddag gehad, het 'klikte' enorm goed met Bart en de sneak preview belooft heel wat… .


Waarom ik het hier post?

Drie redenen:

1) We zijn met de Tesla lekker heen en weer gereden naar Villers.
2) Ondertussen een afspraak gemaakt voor een fotoshoot mét de Tesla
3)
wie weet het?

IMG_4075.JPG

 
Puur afgaande op de foto zou ik zeggen: Je bent een hard rock/metal band begonnen met de gehele familie, waarbij 1 van de hoofdinstrumenten een Tesla coil is en ter ere van jullie eerste release (uiteraard een cover van Back In Black) zijn jullie allemaal zwart gekleed voor een albumshoot en was jouw enige zwarte shirt eentje met een Tesla-print.

Zomaar het eerste wat in me opkwam...
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp
Puur afgaande op de foto zou ik zeggen: Je bent een hard rock/metal band begonnen met de gehele familie, waarbij 1 van de hoofdinstrumenten een Tesla coil is en ter ere van jullie eerste release (uiteraard een cover van Back In Black) zijn jullie allemaal zwart gekleed voor een albumshoot en was jouw enige zwarte shirt eentje met een Tesla-print.

Zomaar het eerste wat in me opkwam...
Jij zegt het en ik dacht het. :)
 
Puur afgaande op de foto zou ik zeggen: Je bent een hard rock/metal band begonnen met de gehele familie, waarbij 1 van de hoofdinstrumenten een Tesla coil is en ter ere van jullie eerste release (uiteraard een cover van Back In Black) zijn jullie allemaal zwart gekleed voor een albumshoot en was jouw enige zwarte shirt eentje met een Tesla-print.

Zomaar het eerste wat in me opkwam...
Mis allleen nog een duif :p