Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
felicitaties aan onze noorderburen met de winst van het Eurovisiesongfestival.
Eindelijk weer een "normaal" nummer dat gewonnen is.

Dank aan onze zuiderbuur, maar waren de punten van jullie niet wat mager?

Ben zelf niet zo’n fan van dit spektakel. Toen ik dus, mede geholpen door het late uur en een heerlijk slobberwijntje, toch probeerde de hoge noten in zijn liedje mee te zingen bleek dit tot klachten uit de omgeving te leiden. Zonder castratie is aanvaardbaar meezingen met dit liedje volgens mij niet te doen.
En zoveel vaderlandsliefde heb ik dan ook weer niet.

Lang verhaal kort: sinds gisteravond hebben we totaal geen last meer van mollen in onze tuin...
 
  • Funny
Reactions: watt and job-lek
geen idee, ik kijk hier al jaren niet meer naar.
Maar blijkbaar waren de extra punten niet echt nodig;)
Ik keek gisteren voor het eerst in jaren weer naar de puntentelling. Griekenland geeft Cyprus er 12 en omgekeerd ook. Alle Scandinavische landen geven er 12 aan Zweden.
Ach. Uiteindelijk gaat het nergens om. Hoewel, Duitsland kreeg 0 punten uit de televoting haha.
 
Ik keek gisteren voor het eerst in jaren weer naar de puntentelling. Griekenland geeft Cyprus er 12 en omgekeerd ook. Alle Scandinavische landen geven er 12 aan Zweden.
Ach. Uiteindelijk gaat het nergens om. Hoewel, Duitsland kreeg 0 punten uit de televoting haha.
Het televotingpubliek had waarschijnlijk meer verstand van muziek dan de vakjury. Mijn hemel wat was die Duitse inzending slecht zeg. Ben benieuwd wat ze volgend jaar aan zangkwaliteit op ons afsturen. Ik vind trouwens wel, na een jaar of 30 weer eens gekeken, dat ze het live orkest er weer eens in mogen zetten.
 
Het televotingpubliek had waarschijnlijk meer verstand van muziek dan de vakjury. Mijn hemel wat was die Duitse inzending slecht zeg. Ben benieuwd wat ze volgend jaar aan zangkwaliteit op ons afsturen. Ik vind trouwens wel, na een jaar of 30 weer eens gekeken, dat ze het live orkest er weer eens in mogen zetten.
Haha. Dat was pas een drama.:cool::p

Je kunt zeggen van die Israëliërs wat je wilt maar het was wel een gelikte show. Zie dat maar eens te overtreffen.
 
Zag op Netflix dat er een nieuw seizoen Designated Survivor van start gaat. Ben benieuwd hoeveel “Jack Bauer” er dit seizoen in wordt verwerkt ;)

Btw, de serie Undercover op Netflix is ook wel de moeite waard. Je gaat ook meteen anders naar de Jumboreclame kijken :D
 
  • Funny
Reactions: Zuid5.nl
Wist wel dat hij een trapauto had.... maar dit is toch een ander heel ander soort trappen.... denk ook dat hij een trap nodig had.... (ok, ik stop met flauwe trappen, euh, grappen)


“Geruchten kloppen: beelden opgedoken van Sneijder die auto vernielt”

Link: Privacy settings


En we hebben beelden (wel inzoomen uiteraard) Een kudtkoekiewall. Omdat dat moet, van de kudtkoekiewet.