Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Onderhoud Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Heb gezocht maar kan het niet vinden:

- Email adres bij Tesla in NL om onderdelen te bestellen ?

Handige links:
Welcome | Tesla Service (24 uur toegang kost euro 100,- maar daar staat berg meer detail informatie)
https://epc.tesla.com/#/login (inloggen met je Tesla ID en dan even, rechts boven, general public --> account management het juiste land selecteren). Onderdelen catalogus (maar die was al eerder gedeeld).
 
Last edited:
Mijn model S (2016 ) heeft 120.000 km , laatste onderhoud was op 80.000 km bij Tesla via het voorafbetaalde onderhoudsplan . Heb nu offerte gekregen voor 120.000 km onderhoud van ca 750€ . Bij Nikola te Brussel vraagt men 545€ voor blijkbaar hetzelfde aantal punten/werk .Maintenance Service | Nikola Brussels
Iemand ervaring met het onderhoud daar ? Kunnen ze ook inloggen in de software en het cache geheugen vrijmaken ?
 
Mijn model S (2016 ) heeft 120.000 km , laatste onderhoud was op 80.000 km bij Tesla via het voorafbetaalde onderhoudsplan . Heb nu offerte gekregen voor 120.000 km onderhoud van ca 750€ . Bij Nikola te Brussel vraagt men 545€ voor blijkbaar hetzelfde aantal punten/werk .Maintenance Service | Nikola Brussels
Iemand ervaring met het onderhoud daar ? Kunnen ze ook inloggen in de software en het cache geheugen vrijmaken ?
Dat lijstje kan bijna elke buurt garage voor zeker de helft van de prijs. En waarom zou je willen inloggen in je software ? En cache hoef je niks aan te doen
 
Ik was vorige week in Duiven om een afspraak te maken voor een servicebeurt voor mijn MD75D van juni 17. laatste beurt van februari 2019 bij 74k. Nu 132K en het advies daar was: eens per twee jaar ongeacht aantal km. Dus februari 2021, dan staat er 175K op teller.
Als er eerder iets nodig is meldt je auto dat wel.
 
Wat zijn de kosten van de verplichte onderhouds interval bij 40.000km / 2 jaar bezit? Dit ivm de terugkoop garantie van Tesla Model s p100d is van 165.000 nieuw flink gezakt in prijs waardoor ik wel recht wil behouden op de terug koop garantie na de lease van 5 jaar.
Idd, zorgen dat je het op papier hebt. Ik zat met hetzelfde probleem. Had net tegen mijn zin om die reden een onderhoudsabonnement afgesloten. Heb ik weer kunnen beëindigen met behoud van restwaarde garantie.
 
Ik zit nog net in de garantie met de M3 (<80k)
De laadklep zit vanaf levering scheef en de bekleding in de achterwielkuipen zit niet goed op z'n plek.
Ik heb deze punten even laten rusten in afwachting van de HW3 upgrade (onderdeel FSD pakket).

De HW3 upgrade doen ze echter in de werkplaats en voor de laadklep / wielkastbekleding sturen ze een mobiele oplossing naar het werk. Ik kreeg vooraf een overzicht ter goedkeur maar daar staan bij de wielkastbekleding bedragen in vermeld. Is het dan geen garantie? Of gebeurd het vaker dat men bedragen vermeld maar uiteindelijk niet in rekening brengt? Wie heeft hier ervaring mee? BVD!

Reparatie garantie.jpg
 
Even de strenge schoolmeester spelen: de laadklep is een hydraulisch bediende klep van een vrachtwagen, camion, die dient om de lading van de vrachtauto op straat niveau te brengen of visa versa.

Laten wij een mooie naam bedenken voor het klepje dat het laad aansluitpunt afsluit.
Kom op Belgen, jullie hebben de naam om de goed benaming voor zo'n klepje te bedenken.
 
  • Funny
Reactions: job-lek
Even de strenge schoolmeester spelen: de laadklep is een hydraulisch bediende klep van een vrachtwagen, camion, die dient om de lading van de vrachtauto op straat niveau te brengen of visa versa.

Laten wij een mooie naam bedenken voor het klepje dat het laad aansluitpunt afsluit.
Kom op Belgen, jullie hebben de naam om de goed benaming voor zo'n klepje te bedenken.
CCS deur?