Afgelopen vrijdag door een grote waterplas gereden, welke ik niet meer kon ontwijken. Hierdoor heeft mijn Model 3 water geschept en is de bodemplaat gescheurd. Volgens mij ontbreekt ook de middelste bout, waardoor dit heeft kunnen gebeuren(?). Ik vermoed dat dit tijdens de vorige reparatie is gebeurd (bonkend geluid bij harder remmen, ze hebben toen iets aan de ophanging gedaan).
Na onderzoek op internet ben ik tegen gekomen dat dit wel vaker voor komt, op exact dezelfde plaats deze plaat gescheurd door het rijden door water, bijvoorbeeld: Ripped Undercarriage Composite from the rain?
Net heb ik gebeld met SeC Rotterdam om te vragen mijn afspraak iets naar voren kon worden geschoven. Volgens de persoon aan de telefoon valt dit echter onder schade en moet ik het via de verzekering en bij schadebedrijf worden opgelost.
Maar eigenlijk ben ik van mening dat dit onder de garantie moet vallen... wat denken jullie?
Na onderzoek op internet ben ik tegen gekomen dat dit wel vaker voor komt, op exact dezelfde plaats deze plaat gescheurd door het rijden door water, bijvoorbeeld: Ripped Undercarriage Composite from the rain?
Net heb ik gebeld met SeC Rotterdam om te vragen mijn afspraak iets naar voren kon worden geschoven. Volgens de persoon aan de telefoon valt dit echter onder schade en moet ik het via de verzekering en bij schadebedrijf worden opgelost.
Maar eigenlijk ben ik van mening dat dit onder de garantie moet vallen... wat denken jullie?