D
DM231191
Guest
Tussen 18 en 19 valt wat mij betreft wel mee. Van 18 naar 21 (in mijn geval) is wel een enorm verschil. Maar alles is persoonlijk.Mijn ervaring is dat het een wereld van verschil uitmaakt.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tussen 18 en 19 valt wat mij betreft wel mee. Van 18 naar 21 (in mijn geval) is wel een enorm verschil. Maar alles is persoonlijk.Mijn ervaring is dat het een wereld van verschil uitmaakt.
Dichterbij dan Brabant kan volgens mij niet ;-)@HomerSimpson; Misschien woont iemand van de forum leden bij je in de buurt, laat hem eens even met je auto (mee) rijden. En zo ook andersom. Dan weet je toch heel snel of je een auto een uitzondering is.
Klopt, maar ik heb een (stuge) Y en geen 3Dichterbij dan Brabant kan volgens mij niet ;-)
19’ Pirelli, exact dezelfde dusWelke maat velgen en banden zaten er onder de soepel rijden de auto?
Waar woon je ? Je mag bij mij altijd komen testen.19’ Pirelli, exact dezelfde dus
Als ik vooraan of achteraan links en rechts naar beneden druk, dan kom ik tot de conclusie dat ik de wagen amper naar beneden kan duwen. Is dat normaall
Tussen Gent en Brussel, Noorden van Nederland is echt wel ver voor mijWaar woon je ? Je mag bij mij altijd komen testen.
Heusden Zolder is ook te ver, ik zal de wagen eens laten testen in een garage. Hopelijk vind ik eentje, want de meeste zijn anti elektrische wagensWaar woon je ? Je mag bij mij altijd komen testen.
Kunnen jullie de wagen makkelijk indrukken in de hoeken? Bij mij gaat dat dus niet.
Mijn vriendin haar wagen (wel benzine) duw ik makkelijk 25cm naar beneden
Misschien heeft z’n vriendin een deuchevaux?Wel lachen, iemand die van een 640i komt die net zwak afgeveerd is, en dan in een Model 3 kruipt.
Onze Model 3 Performance is strak afgeveerd, maar rammelt minder dan de BMW M2 die we tevoren hadden.
En ook mijn BMW 320d (zowat de laatste auto met 'normale' velgen die ik gehad heb) kon ik de vering niet 5 centimeter van indrukken, en die was ook nogal zacht geveerd.
Maar goed, zoek hier of misschien via een Faceboek groep naar een mede-Model 3-eigenaar en ga eens vergelijken. Denk er wel aan dat de Model 3 echt niet op kleine velgen wordt geleverd, in tegenstelling tot pakweg de BMW 3 reeks.
Misschien kan je hier nog eens in een M3 gaan proefrijden en het 1 op 1 vergelijken:Ok, terug naar de 2 KW oplossingen dan. Nu moet ik kiezen welke van beide ik laat installeren.
Ok, terug naar de 2 KW oplossingen dan. Nu moet ik kiezen welke van beide ik laat installeren.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een KW schroefset comfortabeler zal rijden als de standaard vering.
Toch is het zo. Je moet alleen weten hoe je ze moet instellen en niet te lage rijhoogte hebben, dan zijn ze zeker comfortabeler dan origineel, vooral die van MPP.
Nikola in Brussel raadt mij aan om het NIET te veranderen. Zij beweren dat er veel andere problemen zullen opduiken nadien. Die dan uiteraard niet onder garantie vallen.
Ze wisten mij wel te vertellen ze heel veel klachten krijgen over de hardheid van de wagen.