Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Op wintersport met de Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Die van mij zijn 180, als ik het smalle deel plat heb liggen en de skis diagonaal vanuit de kofferruimte leg dan past het in de M3.
In de lengte richting kom ik ook net iets te kort en zouden ze net een paar cm op de midden armsteun liggen of ik moet de passagiersstoel wel heel ver naar voren zetten.

bij mij idem. Ze steken net onder de hoedeplank door. Met wat creativiteit probeer ik een dakkoffer te voorkomen.
 
Heeft er iemand ervaring met opladen in Sölden Oostenrijk? Ik heb daar vorig jaar mogen laden met 3 fasen maar krijg nu een slap verhaal dat het niet goed is voor de installatie. Ze hebben hier een timmerfabriek en een machine waarmee ze het resthout hakselen voor de kachel. (Kost volgens mij onnoemelijk veel energie) Dan zoek ik voor volgend jaar wel een fatsoenlijke destination accomodatie. We zitten hier al 6 jaar en als men dan zo met zijn klanten omgaat trek ik mijn conclusie wel. Als iemand tips heeft hoor ik dat graag.
Ik was er vorig jaar, geen laadmogelijkheid bij mijn pension. Ben even verderop naar een appartementencomplex gegaan, daar hadden ze destination laders, mocht ik wel laden, gevraagd bij de receptie geen probleem.
 
Ik was er vorig jaar, geen laadmogelijkheid bij mijn pension. Ben even verderop naar een appartementencomplex gegaan, daar hadden ze destination laders, mocht ik wel laden, gevraagd bij de receptie geen probleem.
Geen naam bekend? Uiteindelijk uitgelegd dat je je IPhone ook niet bij de Apple store oplaadt maar thuis als je slaapt. Ik mocht toen wel het waterdichte stopcontact in de voortuin benutten en zat uiteindelijk bij vertrek op 97% SoC.
 
Afgelopen Zaterdag van Prapoutel naar Metz (620kms). Vriendin in een Seat Leon 1.2 was *2 uurtjes sneller*.
Bij lunch oplaad stop van 30mins was het restaurant vol en dus nog +30 mins erbij om bij de mac verder op te gaan eten.
 
Voor dat soort dingen neem ik altijd voor de zekerheid 20m verlengkabel mee (tot op heden nooit nodig gehad, maar durf hem niet thuis te laten)

@Wim S. : je bent vergeten om een disagree te geven op mijn post 1941 hierboven. Aangezien je dat ook bij mijn andere Posts hebt gedaan (1925, 27, 28 etc) zal je die wel vergeten zijn.

meerdere meningen juich ik toe! Dus maak gebruik van de mogelijkheid.
 
  • Disagree
Reactions: Wim S.
Voor
20200304_151044.jpg

En na
20200304_151153.jpg

Want ook op wintersport blijf je een Tesla rijder
 
Plannen gemaakt, route uitgezet, voorpret begonnen. Dat wordt lekker skiën in Noord Italie. Zonnetje, wijntje, lekker eten.
Bijna is het zover.........


Volgend jaar nog maar eens proberen. (lol is er wel af nu, dus ook niet een alternatief meer gezocht.)
Gelukkig waren we in december al naar Ischgl geweest.
 
Plannen gemaakt, route uitgezet, voorpret begonnen. Dat wordt lekker skiën in Noord Italie. Zonnetje, wijntje, lekker eten.
Bijna is het zover.........


Volgend jaar nog maar eens proberen. (lol is er wel af nu, dus ook niet een alternatief meer gezocht.)
Gelukkig waren we in december al naar Ischgl geweest.

Jij laat je tegenhouden om op wintersport te gaan door het coronavirus?
 
Vanwege werkgever van mijn zwager ook om moeten boeken, gaan nu naar frankrijk, was nog genoeg te boeken, binnen paar uur geregeld. Route is zo uitgestippeld en aangezien supercharger net buiten het dal is maak ik me ook niet druk om ter plastse laden. Liefst wel, natuurlijk en nu ben ik iets meer tijd kwijt met laatste laadstop. Het zij zo.