You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als je in de USA had gewoond had je de leverancier van het hoesje aansprakelijk kunnen stellen.Bedankt. Nog geen nieuws van Politie.
Zo te zien werkt haar SECPAC hoesje niet meer...eventjes mijn passive entry aangezet en hendels gaan open...
Nog niet eens 2 maanden oude hoesje.
Les geleerd. Koekendoos is the way to go
Als je in de USA had gewoond had je de leverancier van het hoesje aansprakelijk kunnen stellen.
Als je in de USA had gewoond had je de leverancier van het hoesje aansprakelijk kunnen stellen.
Deze middag eens geinformeerd naar klantendienst.Reply 2: ik zie geen bezwaren tegen een aansprakelijkstelling onder Nl recht tegen een verkoper die een ondeugdelijk hoesje verkoopt. Snel klagen is belangrijk.
Ik zie zelfs kansen voor succes bij de rechter. Go for it!
In USA kan je alles & iedereen aanklagen Zelfs te hete koffieAls je in de USA had gewoond had je de leverancier van het hoesje aansprakelijk kunnen stellen.
Deze middag eens geinformeerd naar klantendienst.
Gekocht bij webwinkel met mascot (bolle man met blauw pak).
Hun uitleg is slijtage en moet vervangen om de maand bij overmatig gebruik.
Dus zal ik maar alles aan insurance laten doen.
In USA kan je alles & iedereen aanklagen Zelfs te hete koffie
Woman Wins $100K in Hot Coffee Lawsuit Against Starbucks
Hallo Tozz, het gaat inderdaad om de Autosleutel RFID anti-diefstal beschermhoes met EAN 3649230905593.Misschien handig voor de lezers hier om te weten om welk product het gaat. Is het toevallig EAN 3649230905593?
Het verbaast mij dat deze 'feature' (of bug) nog steeds gebruikt kan worden. Waarom zetten fabrikanten dit niet uit omwille van veiligheid? Het is duidelijk een systeem dat in praktijk onveilig blijkt. De oplossing van Mercedes is nog wel fraai, maar ook niet waterdicht. Met een lange stok door de brievenbus om de jas te bewegen met de sleutels erin en je bent alsnog weg.
Wat betreft vervangen.. Op de website van SECPAC lees ik het volgende;
"
Wat is de product garantie?
De SECPAC® heeft een standaard 1 jaar fabrieksgarantie. Daarnaast geven wij een 90 niet-goed-geld terug garantie."
Ik ben geen jurist, maar dit klinkt mij niet alsof ze hier adviseren het ding elke maand te vervangen.
Idem voor
Werkt autosleutel aluminiumfolie ook?
Indien u voldoende aluminiumfolie zou gebruiken, zou dit theoretisch moeten werken. Echter zou u elke keer moeten
controleren of het signaal ook daadwerkelijk wordt geblokkeerd. Met de SECPAC heeft u een stabiele afscherming van het
signaal. Daarnaast is het ook duurzamer om een SECPAC te gebruiken.
Klopt, bij die hack spreek je tussen onbeschermde sleutel en antenne 6 meter zonder hindernissen. De +400Mhz waarop het signaal werkt heeft wel wat last van muren, maar niet zo erg als bijvoorbeeld de 2,4Ghz of 5Ghz van je wifi dus kan je erop rekenen dat je voordeur of voorgevel weinig zal tegenhouden, maar het niet gaat lukken als je sleutel terwijl bij de achterdeur ligt.Vandaag ook langs met de verzekeraar bij Range rover dealer voor uitleg en hij heeft toch zijn twijfels of het via relay-hack gestolen werd. Sinds de bewoners op de 2de verdieping zijn gelegen.
Opgelet vannacht weer een model s gestolen in BlaricumMijn buurman parkeert zijn BMW M5 ook op de oprit.
Dus hopelijk stelen ze eerst zijn wagen
Maar ik merkt dat er in Belgie nauwelijks meldingen zijn van gestolen Tesla tov Nederland
Bijzonder is uiteraard dat enkel Tesla dat OTA kan aanpassen.Edit: de kop luidt:
‘Tesla’s met verouderde software eenvoudig te stelen met een app’
Cookies op AD.nl | AD.nl
Wat een slecht bericht.. klok en klepel, geen woord over de kwetsbaarheid van keyless entry en dat dit voor alle andere merken ook geldt.
Ps 21 gestolen tesla’s? Klopt dat wel?
Als je de video op AD kijkt, dan is vooral op basis van veel aannames, een android telefoon bij de Tesla eigenaar, een valse hotspot, een app die je moet installeren... ze kunnen van geen nieuws ook nieuws maken weten we... laat ze eens melding maken van al die android toestellen die al jaren geen update meer hebben gehad of ooit nog krijgen...Bijzonder is uiteraard dat enkel Tesla dat OTA kan aanpassen.
De rest blíjft zitten met een kwetsbaar systeem.
Het lijkt er op dat Tesla het uitzetten van passieve entry met die update als oplossing ziet. Omdat je het weer aan kan zetten is het naar mijn idee echt geen oplossing.
Nou, oplossing is anders. Bovendien zijn er best creatieve oplossingen te bedenken, bijvoorbeeld pincode intikken voordat je wegrijdt als je keyless entry hebt gebruikt. Of a la star trek 'computer, autorization code delta gamma juliet "zeggen. Of figuurtje swipen op het scherm. Of zelf programmeren welke fysieke knoppen in welke volgorde je even aanraakt. Lijkt hier toch wat gebrek aan creativiteit bij onze Tesla vrienden.Het is zeker wel een oplossing, als tesla het in zijn geheel zou uitschakelen hebben ze een rechtzaak aan een broek want een belangrijke standaard feature is ineens weg. Dus met eigen controle is het een goede oplossing. Ze kunnen het niet anders oplossen dan dit daar de communicatie tussen FOB niet via een OTA veranderd kan worden het is de hardware die het niet toelaat.