jpet
Jan P.
Inderdaad Hendrik, daarom was het een knuppel in het hoenderhok. Ik denk niet dat we die e-mail van JG hier al hebben zien passeren dus daarom heb ik hem even gepost.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt de kern van de discussie te pakken. Ik zal m hier niet gaan herhalen, dat wordt vervelend. Ik heb ruimschoots voldoende berichten en screendumps geplaatst. Dat Tesla soms afwijkt van hetgeen op papier staat doet er niets aan af dat zij hun website niet hebben aangepast conform jou interpretatie. De mail van JG is hierin al even onduidelijk het enige dat hij zegt is dat je recht hebt op 4 beurten als je daarvoor betaald hebt.
Zou fijn zijn als ze het op de website duidelijk vermelden. Tot die tijd raad zelfs Tesla personeel het contract af als je meer dan 20.000km/jaar rijdt.
is rangeroptie en pechverhelping niet iets anders? Volgens mij houdt je pechverhelping altijd?
Zoals ik het begrijp heb je recht op kosteloze pechverhelping (afslepen) als je je op minder dan 100 km van een SeC bevindt. Ben je verder gestrand dan kun je je aan een stevige rekening verwachten achteraf.
Daarom heb ik een apart contract afgesloten voor pechverhelping (100 euro per jaar) om geen verrassingen te krijgen want er is toch steeds wel een kans dat je ergens in panne valt.
Waar?
als je stil komt te staan door de drivetrain zijn de sleepkosten voor Tesla (denk ik)
voor de overige pech onderweg, waarom zou je daar elk jaar € 100 aan uitgeven? Verzeker alleen de risico's die je niet kunt overzien en betalen. Zelfs al is de drivetrain stilstand niet vergoed lijken me de paarhonderd euro sleepkosten te overzien als je € 100.000 kunt neertellen voor het verzekerde object.
Dat is samen met de verzekering geregeld bij Coverbel (bij Patrick dus) en nu weet ik niet goed of dat ook mag vernoemen. --> @Patrick?
Ga m'n polis maar eens nakijken. En anders wat afsluiten. Voor dat geld wil ik t niet laten.
als je stil komt te staan door de drivetrain zijn de sleepkosten voor Tesla (denk ik)
voor de overige pech onderweg, waarom zou je daar elk jaar € 100 aan uitgeven? Verzeker alleen de risico's die je niet kunt overzien en betalen. Zelfs al is de drivetrain stilstand niet vergoed lijken me de paarhonderd euro sleepkosten te overzien als je € 100.000 kunt neertellen voor het verzekerde object.
Patrick Claerhout; Er staat hierover een informatieve tekst op onze site: [URL said:http://www.coverbel.be/pechverhelping-voor-uw-tesla-model-s/[/URL]. Er steekt ook een link in naar wat de Roadsite Assistance van Tesla zelf biedt.
Dit kan jullie misschien helpen om het helder te krijgen.
@DimiVdB: in onze contracten staat nergens in de kleine letterkes dat je een geheimhoudingsplicht hebt. We leven nog in een betrekkelijk vrij land. Profiteer daarvan.
Dat is inderdaad goed geregeld van Porsche. Nu zijn dat niet de goedkoopste auto's, maar Tesla zou in ieder geval goed kunnen afkijken wat ze kunnen overnemen.
Vorig jaar ben ik in Groningen gestrand door de beruchte zekering in het accupakket. Tesla heeft afslepen en vervangend vervoer geregeld en ik heb geen rekening ontvangen. Heel wat verder dan 100km van een SeC vandaan!