You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De ontwerper van de Taycan was vrijdag bij de nationale autoshow. Pas op dat je geen buikpijn krijgt van het lachen.
Het ging over de screens en de positie en afleesbaarheid. Er is bewust voor gekozen om elementen achter het stuur te verstoppen. Door met je hoofd te bewegen kan je die dan als het nodig is toch zichtbaar krijgen. Dat vindt ik op zijn minst lachwekkend.mischien kan je even toelichten wat je de humor er dan van in hebt gehoord?
Nu luister ik zeker niet alles maar die verzameling 'entertainment' in podcast form, voor mij mag die Wouter en zijn 'humor' beter presenteren als 'De traditionele denkwijze show' man man man, wat een trieste opmerkingen en denkwijze van Wouter en co.
Het ging over de screens en de positie en afleesbaarheid. Er is bewust voor gekozen om elementen achter het stuur te verstoppen. Door met je hoofd te bewegen kan je die dan als het nodig is toch zichtbaar krijgen. Dat vindt ik op zijn minst lachwekkend.
Ik zie het meer als goedpraten van ergonomische missers. Maar dat zal te maken hebben met de manier van problemen oplossen bij dit concern. Als je er dan van maakt dat je dit met opzet hebt gedaan ben je wel aardig triest bezig.Tja, ik heb het fragment niet geluisterd maar afgaande wat je hier schrijft, dit is toch bij de meeste auto’s zo? Sommige designs zijn zelfs zo dat je niet eens achter je stuur informatie kan zien maar je er naast moet kijken, waardoor je ogen langer van de weg zijn.
(want de gemeentelijke deelauto staat 24/7 de snellader te blokkeren)
Best veel plastic! Alles waar ik problemen mee heb bij Tesla is bij de Taycan van hetzelfde plastic. De deurrubbers komen bij dezelfde fabrikant vandaan. Alleen is de Taycan van buiten ook nog met goedkoop plastic afgewerkt. Ruimte M3. Prijs 2 x MS!Vandaag de Taycan 4s gaan bekijken. Slecht weer op vakantie, dus je moet wat.
Het wordt em dus niet. Kleine koffer, lage daklijn achter, best veel plastiek voor zo'n auto, zit veel te laag en met mijn 1 meter 90 kon er nog geen kind van 6 jaar achter mij zitten. Hij zou wel fantastisch rijden. Aan de proefrit ben ik niet eens toegekomen...
Ik herinner me als 23 jarige mijn eerste rit in een 911. Die afwerking en die klokjes destijds waren njammie. Ook het geluid van een beest met klasse. Naast de Taycan stond dan ook een 911 te blinken. Dat blijft voor mij de Porsche. Ik laat de Taycan kelk aan mij voorbijgaan.
De model X blijft nog even.
Je denkt eerder aan een begrafenisauto dan aan een sportieve bak wanneer dit voorbij komt.Taycan Wagon
View attachment 567772
Ben erg benieuwd hoe de fabrikanten dit in de praktijk gaan doen, ze zullen maar wat graag iets aan het laden verdienen.