You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is Porsche concurrentie dan? Ik dacht dat dat verhaal/sprookje al de wereld uit was.Stiekem een beetje bij de concurrentie kijken!
Dat maakt mij ook een spionWe hebben een spion! @PaulusdB om precies te zijn!
Ook al zijn de auto’s niet 1 op 1 te vergelijken kan ik me toch heel goed voorstellen dat je de MS performance laat staan en voor de Taycan zou gaan. (Een voorwielophanging die niet rammelt is ook wel fijn!) En dat gaan we ook zien gebeuren. Alle nieuwe EV merken zien dat Tesla rijders ook bij hen klant zijn. En er zijn mensen die na een Tesla spijt hebben dat ze een Etron hebben gekocht. Maar belangrijker is dat Tesla geen concurrenten heeft. Het doel was elektrificatie. En doordat andere merken nu ook EV’s gaan verkopen zie je ook een stukje acceptatie ontstaan voor EV’s.Is Porsche concurrentie dan? Ik dacht dat dat verhaal/sprookje al de wereld uit was.
Omdat ik niemand vind om een geul te komen graven om de elektriciteit uit te breiden naar 30A. Ik heb 10 mensen aangesproken, 2 zijn komen kijken, 0 hebben een offerte gemaakt. En omdat het zo ook wel lukt, is het geen prioriteit van me.maar waarom zou je jezelf de luxe ontzeggen van te laden met 11-22KW thuis?
FYI
Op het Nederlandse Porscheforum gaat het ook gewoon over Tesla, hoor.
| www.porscheforum.nl | - Toon onderwerp - Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Daar is er (uiteraard) maar één van.Nog een bekende op het forum gezien, @Devils son was jij dit? ...
Die Paulus kom je ook overal tegen:Daar is er (uiteraard) maar één van.
Daar is een permanente fix voorEen voorwielophanging die niet rammelt is ook wel fijn!
Porsche Taycan afgeslacht in actieradius-testIk ben benieuwd naar de 1000km test van bjorn. De taycan laat de model s in zijn hemd staan en zal het de model 3 lastig maken. Zeker met de onbetrouwbare organisatie Tesla welke te pas en onpas laadsnelheden aanpast vanwege de levensduur van de accu. Ik vrees dat het gat op termijn alleen maar groter zal worden tussen Porsche en Tesla. Mijn auto kan 15 minuten laden met 140kw en dan zakt het als pudding in elkaar. Kijk bijvoorbeeld hoe goed audi de e-tron op 150kw kan snelladen.
Na een klein jaar p100d ben ik onder de indruk hoe ver je komt en hoe goed de laadinfra is. Als autoliefhebber valt de auto op een aantal punten tegen en zou de taycan die perfect weten op te vullen (aanname want niet mee gereden). Echt hard remmen voelt ruk in de p100d en geeft geen vertrouwen, dat al sturend doen maakt het helemaal spannend. Gelukkig heb je wel her gevoel van hard optrekken als je met shudder ervandoor spuit bocht uit .
Enfin, mocht ik morgen opnieuw kiezen dan graag een tacyan.
Die heb ik nog niet gekregen. Zou je dat kunnen uitleggen? Wel een montage aanpassing maar niet opgelost.Daar is een permanente fix voor
Die heb ik nog niet gekregen. Zou je dat kunnen uitleggen? Wel een montage aanpassing maar niet opgelost.
Ligt eraan wat je wil vergelijken. Eigenlijk zijn Porsche Taycan en Model S ook niet direct vergelijkbare auto's De Porsche is veel meer voor het (fun-)racen en show gemaakt en de MS voor dagelijks gebruik met wat mooie looks. De M3 kan weer beter racen dan de inmiddels verouderde MS.
Als ik het kon, zou ik mijn MS inruilen tegen de roadster 2020 . Vrouwtje wil niet meewerken.
Maar misschien zal de Plaid een goede opvolger zijn voor de verouderde MS : Tesla Model S P100D+ Plaid: Everything We Know