You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Datzelfde bericht is toch gisteren geplaatst?New 2023 Tesla Model 3 facelift: prices, specs and full details | Auto Express
We’ve got everything you need to know about Tesla’s new Model 3 facelift…www.autoexpress.co.uk
Zie het nu definitief pas. Excuus.Datzelfde bericht is toch gisteren geplaatst?
Hoogstwaarschijnlijk niet. De Model 3 moet de grote achterruit hebben voor hoofdruimte, en dat inwisselen op een hatchback-model betekent dat het scharnierpunt net ter hoogte van het hoofd van de achterste passagiers komt.Vraag mij af of het voornaamste nadeel van de M3 zal weggewerkt zijn, namelijk de vaste hoedenplank, die de laadmocelijkheden enorm beperkt.
Als dit het wordt dan is het wederom een flauwe facelift en niet eens een geslaagde.Kwam deze tegen…
Ach…. er is toch niks mis met het huidige model? Onderhuids worden er toch al regelmatig hardware updates en verbeteringen uitgevoerd, dat is voor velen al voldoende.Als dit het wordt dan is het wederom een flauwe facelift en niet eens een geslaagde.
Andere bumper en nieuwe voorlichten
verwacht je er heel veel meer van dan?Als dit het wordt dan is het wederom een flauwe facelift en niet eens een geslaagde.
Andere bumper en nieuwe voorlichten
Eens andere spiegels, deurklinken, de hoge zijramen wijzigen om wat minder bubblehead te creëren, achterlichten,...verwacht je er heel veel meer van dan?
Eens andere spiegels, deurklinken, de hoge zijramen wijzigen om wat minder bubblehead te creëren, achterlichten,...
Maar ik verwacht weinig gezien ze bij de S er ook maar een veredelde facelift van gemaakt hebben.
De neus van de 3 is lelijk en, als we de gelekte beelden mogen geloven, wordt die een pak mooierOnderhuids is de refresh S en zeker de Plaid een compleet andere auto.
Dat verwacht ik ook met de vernieuwde 3. Ze zullen hem in ieder geval naar het niveau van de Y trekken, dus Gigacastings en Structural Pack.
Kleine Range Bump waarschijnlijk maar met name dus de focus op kostenbesparingen en produktie efficiëntie. Hopelijk daardoor ook verdere prijsverlagingen om de transitie nog meer aan te jagen.
Qua interieur verwacht ik sowieso stalkless zoals de refresh S&X. Cosmetisch zal er weinig veranderen en voor mij hoeft dat ook niet. Ik vind de 3 al redelijk ‘klassiek’. Niet teveel aan rommelen