Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Project Highland (Model 3 redesign)

This site may earn commission on affiliate links.
Ze worden wat slordig qua leaks 😂

IMG_5825.png
 
Ik had op de planning staan pas begin volgend jaar een nieuwe Model 3 aan te schaffen.
Met de zaken die nu naar buiten komen, krijg ik toch teveel het gevoel dat kostenoverwegingen worden doorgevoerd onder de noemer vernieuwing in plaats van meer gebruiksgemak en/of betere esthetiek (al lees ik ook wat Xfrank en sommige anderen aangeven).

Hendels eraf, stukje textiel in plaats van hout - ik weet het niet...
Geef mij dan maar weer de huidige.
 
Ik had op de planning staan pas begin volgend jaar een nieuwe Model 3 aan te schaffen.
Met de zaken die nu naar buiten komen, krijg ik toch teveel het gevoel dat kostenoverwegingen worden doorgevoerd onder de noemer vernieuwing in plaats van meer gebruiksgemak en/of betere esthetiek (al lees ik ook wat Xfrank en sommige anderen aangeven).

Hendels eraf, stukje textiel in plaats van hout - ik weet het niet...
Geef mij dan maar weer de huidige.
Veranderingen, altijd spannend ;)
 
  • Like
Reactions: woes and MaH
Veranderingen, altijd spannend ;)

Als dat het issue was, had ik niet vanaf dag 1 op een model 3 ingetekend....

Niet alle veranderingen zijn echter een verbetering, that's the point. Zie het als fingerprint scanner vs face ID (fingerprint scanner is gewoon meer bullet proof, hoe je het ook went of keert) of tesla Vision vs. radar.

Hendels laten vallen vind ik evenwel next level schrale kostenbesparing, hoe lyrisch sommigen er ook over zullen zijn.

Wennen doet het zeker, maar dat doet leven met een geamputeerd been vast ook. Doe mij er liever toch maar twee ;).
 
Last edited:
  • Like
  • Funny
Reactions: The Boss and Menabe
In plaats van plastic bedoel je.
Is mijn enige ergernis aan het interieur. Dan rij je met de meest futuristische auto die er bestaat, en dan gaan ze elementen uit wagens van meer dan honderd jaar geleden imiteren. Bovendien nog in een nep plastic imitatie.

Ik ben sowieso anti-nep.

Nep of niet, dat weet ik nog niet zo net (Tesla to Replace Wood Trim on Model 3 With Non-woven Fabric).
Maakt mij eerlijk gezegd ook niet uit. Wellicht zelfs liever nep, wordt er in ieder geval geen boom voor omgezaagd.

Zou hem er niet om laten staan hoor als het er niet meer inzit, maar vind het juist wel charme hebben.
 
  • Like
Reactions: ERvee
Volgens geruchten wordt vandaag de nieuwe model 3 aangekondigd.


Helaas was dat gerucht gisteren, Bloomberg kwam ermee. Musk is alweer terug op weg naar de VS.

Waarschijnlijk was het een interne presentatie van het produktie-prototype.

Het publiek moet nog even geduld hebben maar de vernieuwde 3 zal er waarschijnlijk gewoon opeens ‘zijn’, zonder officiële presentatie net als met de refresh S&X.