Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Project Highland (Model 3 redesign)

This site may earn commission on affiliate links.
Verschil LR en rwd is dan toch minimaal als je LR niet tot 100% kan opladen.

Wat is het verschil dan ongeveer in km?
Je kan een LR weldegelijk tot 100% opladen. Als je de auto maar niet langdurig met 100% laat stilstaan is dat prima. En dan heb je dus 124 km extra range. Plus je hebt een hogere laadsnelheid. En vierwielaandrijving. En premium interieur. En meer power.

Of dat 8.000 euro (plus eventueel SEPP) waard is hangt af van de persoon. Zo kun je ook twisten of de Performance het prijsverschil tov de LR waarmaakt (ik vind van wel, een ander niet).
 
Kijk hier kan ik wat mee!
Je kunt een LR weldegelijk tot 100% opladen. Als je de auto maar niet langdurig met 100% laat stilstaan is dat prima. En dan heb je dus 124 km extra actieradius. Plus je hebt een hogere laadsnelheid. En vierwielaandrijving. Een premium interieur. Nog meer kracht.

Van die 8.000 euro (plus een defect SEPP) hangt de waarde af van de persoon. Zo kun je ook twisten van de Performance het prijsverschil tov de LR waarmaakt (ik vind van wel, een ander niet).
Kijk hier kan ik wat mee. Ik kan alleen niet exact vinden wat het premium interieur inhoudt.
 
Je kunt een LR weldegelijk tot 100% opladen. Als je de auto maar niet langdurig met 100% laat stilstaan is dat prima. En dan heb je dus 124 km extra actieradius. Plus je hebt een hogere laadsnelheid. En vierwielaandrijving. Een premium interieur. Nog meer kracht.

Van die 8.000 euro (plus een defect SEPP) hangt de waarde af van de persoon. Zo kun je ook twisten van de Performance het prijsverschil tov de LR waarmaakt (ik vind van wel, een ander niet).
Dus als de 8000 euro niet zo’n probleem is dan is de lr beter
 
Ik moet 19 september de MS inleveren (of toch doorrijden?). Zou mooi zijn als 1-9 de nieuwe M3 wordt geintroduceerd, want dan kan ik die eventueel nog bestellen. Neus van de huidige M3/MY is niet mijn smaak, maar wat ik gezien heb van spy-shots/renders lijkt me de nieuwe M3 wel erg mooi. Ook benieuwd wat er verder nog veranderd. Panoramadak zullen ze wel niet doen, maar dat zou wel heel erg welkom zijn.

Hoe gaat dat eigenlijk met mensen die nu een M3 besteld hebben en bij een evt. prijsverlaging van een nieuw model. Heb je dan gewoon pech, kan je bestelling (kostenloos) annuleren of hoe ging dat in het verleden?

Het is dus een prijsverhoging geworden. Ben benieuwd of de reeds bestelde exemplaren voor de oude prijs (-1000) gaan of ze je verplichten om de verhoogde prijs te accepteren. De referral (500) korting is iig al vervallen na 1 sept 2023.
 
Dan wordt de M3 feitelijk dus €1.500 duurder. Gezien de upgrades wellicht terecht, maar gezien de geruchten een tegenvaller.

Ik rij nu weer 2 dagen rond in de S (Zwitserland) en dat is toch wel een erg fijne reisauto. Range te beperkt, maar ik ga in de 3 denk ik het open dak wel erg missen. Helaas helemaal niet meer te krijgen. Erg jammer.
 
  • Like
Reactions: job-lek