You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waarom denk je dat dit alternatief er nog niet is?Het "probleem" hier is dat dergelijke QoL missers vanuit Tesla pas op gaan vallen wanneer je zelf vaker in de auto rijdt onder verschillende verkeers- en weeromstandigheden.
Het continu recht praten van dingen die krom zijn vanuit de Tesla fanboys helpt de gewone consument daar ook niet bij. Voorbeelden o.a. vision-based, yoke, verwijderen stalks. Allen "features" die voor 90%+ van de eindgebruiker gewoon afbreuk doen aan de auto t.o.v. een alternatief. De andere 10% schrijft er een laaiend enthousiaste forumpost over.
Ben zelf ook van mening dat het geen redenen zijn om de auto te laten staan (want zeker voor een Model X is er momenteel geen alternatief wanneer je kijkt naar performance<>range<>grootte<>prijs combinatie. Ben echter ook van mening dat als Audi morgen een echt alternatief biedt met soortgelijke specs, ik met liefde 20% extra betaal voor een auto welke is ontworpen met gezond verstand.
Dit is het gevolg als je de 5000 bugs opgelost hebt. Dan is de aerodynamica, het gewicht en de efficiëntie om zeep.Mijn buur heeft extra geïnvesteerd in een AUDI Etron. Maar het blijft niet met die extra investering, zijn verbruik is moeilijk onder de 270Wh/km te brengen, wat hij dan weer een minpunt vindt als hij naar zijn tweede verblijf aan zee rijden.
Goed verhaal, uit Duitsland!Als je het mij vraagt, de eerste wat meer informatieve en objectieve review. Gewoon een hele verbetering.
Ook gelezen, zal morgen op het event eens navraag doen. Ik wil er één met voorbumper-camera, zonder verkopen ze voorlopig geen M3H aan mij.Dat zijn ze ook van plan. Ik denk ook dat de voorbumpercamera van de M3H toch weer is verwijderd vanwege het Osborne effect. Zodra de fabrieken in de USA zijn omgebouwd zal deze camera zijn intrede wel maken verwacht ik.
Je gaat er aan wennen. Het is immers altijd hetzelfde klopje (behalve als je naar de UK gaat)Iemand met ervaring met richting geven op rotondes? Wennen of niet meer te doen? Ik heb een hekel aan mensen voor wie ik onnodig rem omdat ze geen richting geven als ze afslaan en wil niet zo iemand worden.
Dit is echt wel héél irritant hoor. En schadelijk voor de ruit. Dus moet je Autopilot uitzetten waardoor je gevaarlijker rijdt…Tesla is nog steeds een (grote) startup en zo gedragen ze zich ook, hoort er nu eenmaal bij. Ze gaan zo ontzettend snel en zijn enorm innovatief. Tja dan werken dingen niet altijd gelijk goed.
Ik snap de drukte niet helemaal, ding rijdt toch gewoon of heb je echt al die systemen nodig om op je werk te komen !? Ga eens een weekje in wat anders rijden, niks is perfect.
Volledig mee eens. De M3 2019 had dit "probleem" al. Bij de M3 2023 is het echt niet beter, misschien zelfs slechter geworden....en 4 jaar verder. Lijkt Tesla niet te boeien omdat in California Fremont toch nauwelijks regen valt.Dit is echt wel héél irritant hoor. En schadelijk voor de ruit. Dus moet je Autopilot uitzetten waardoor je gevaarlijker rijdt…
Bevestigd op Tesla event Brugge: bij elke rit moet je het 'luidsprekertje' aanklikken als je het geluid van 'te snel rijden' niet wilt horen.De reden waarom ik deze vragen stel is omdat het heden Europees verplicht is om melding te maken als de maximale snelheid wordt overschreden voor alle nieuw gehomologeerde wagens. Ik vermoed dat de Highland als nieuw zal worden aanzien. Uit sommige filmpjes blijkt immers al een 'speaker'-icoon te staan op het snelheidsbord. Dit laatste is in mijn M3 nog niet zo. Donderdag ga ik naar het Tesla event, maar ik had graag voordien al iemands bevindingen gehoord ;-)
Ik bedoel dus dit: Er is geen ontkomen aan: Europa verplicht (ergerlijke) snelheidswaarschuwing in nieuwe auto’s
Ben nog niet helemaal overtuigd van de nieuwe lampen voor, maar achter en binnenkant zeker mooi geworden! Ook heerlijk stil. Het rijden zelf vond ik wat tegenvallen, voelt stuk indirecter dan mijn M3P uit 2019. Mogelijk door steer by wire?Deze morgen de eerste M3 Highland in het wild gezien. MOOI!
Zal dat niet door de banden (en verlaging van de P) komen? Ik voel al veel verschil tussen m'n 19" zomer en 18" winterbanden bij een standaard M3. Het verschil tussen de M3H en een M3P zal nog wel wat groter zijn.Ben nog niet helemaal overtuigd van de nieuwe lampen voor, maar achter en binnenkant zeker mooi geworden! Ook heerlijk stil. Het rijden zelf vond ik wat tegenvallen, voelt stuk indirecter dan mijn M3P uit 2019. Mogelijk door steer by wire?
Deze morgen de eerste M3 Highland in het wild gezien. MOOI!
De Highland vering is heel erg softy. De M3P erg hard, De M3 prefacelift RWD zit er een beetje tussenin. Indirecter sturen op de Highland heb ikzelf ook ervaren in de proefrit.Zal dat niet door de banden (en verlaging van de P) komen? Ik voel al veel verschil tussen m'n 19" zomer en 18" winterbanden bij een standaard M3. Het verschil tussen de M3H en een M3P zal nog wel wat groter zijn.
Nb: zit er "steer by wire" op de M3H?
Ik heb ook een Panamera hybride gereden, maar die kan wel degelijk ook puur electrisch rijden. Niet zo gek ver, maar voor in het dorp gaat het prima. Wat mij opviel is als je navigatie aan hebt staan dat die op de snelweg op de benzinemotor rijdt en in de stad electrisch.M'n andere uur kocht een Porsche Panamera hybride en gebruikt hem nauwelijks, hij dacht ook dat je met een hybride elektrisch kon rijden
Ik heb vandaag de proefrit gemaakt in de Model 3 en waar ik de eerste 10 minuten automatisch naar de stalks ging, was dat daarna al redelijk over. Ik denk dus wel dat je er snel aan went. Op rotonde's is het inderdaad irritant, maar omdat je altijd linksaf gaat op een rotonde zal de knop dus altijd aan de onderkant zitten. Minder handig dan stalks, maar ook dat zal wel gaan wennen.Iemand met ervaring met richting geven op rotondes? Wennen of niet meer te doen? Ik heb een hekel aan mensen voor wie ik onnodig rem omdat ze geen richting geven als ze afslaan en wil niet zo iemand worden.
Dat viel mij dus ook op tijdens die testrit. Elke keer dat gebliep als je iets harder rijdt dan hoort. Jammer dat het niet echt uit kan, maar dat zal wel regelgeving zijn.Bevestigd op Tesla event Brugge: bij elke rit moet je het 'luidsprekertje' aanklikken als je het geluid van 'te snel rijden' niet wilt horen.
Ha Oznerol, dank voor je reactie. Mijn verwachte levering (AWD long range stealth grey 18 inch photon velgen) staat op verwachte levering 25 nov - 9 dec. als ik mijn VIN nummer invul op de site komt ie niet naar voren als zijnde op dits schip. Enig idee op welk ander schip dat zou kunnen zijn? Zal paar dagen achter de Hoegh Trigger varen wellicht. Groeten