Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma

This site may earn commission on affiliate links.
In Nederland en vermoedelijk ook Noorwegen. In de VS niet maar ook daar zal er een kosten/winstopslag op zitten
In de VS betaalt de consument gemiddeld 12,9 dollarcent, de industrie 6,9 dollarcent.
Daar zitten alle kosten in. Daarmee betaalt de industrie ongeveer de prijs die ook in Nederland wordt gerekend.
De consument is gemiddeld bijna de helft goedkoper uit dan hier in NL.
Wij betalen 63% belasting op iedere kWh die bij ons binnenkomt.
 
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de referral kan bestellen nadat de auto geleverd is? En kan dat dan gewoon via de app?

Lang. Eerst moet de referral periode afgelopen zijn (loopt per kwartaal). Dan moet je wachten op een mail waarin je mag kiezen wat je wil hebben (mini tesla of laadpaal met handtekening) en dan moet je wachten tot je daarvan verzendbevestiging of "voucher code" krijgt. Al met al ben je snel een maand verder na het aflopen van het kwartaal
 
Lang. Eerst moet de referral periode afgelopen zijn (loopt per kwartaal). Dan moet je wachten op een mail waarin je mag kiezen wat je wil hebben (mini tesla of laadpaal met handtekening) en dan moet je wachten tot je daarvan verzendbevestiging of "voucher code" krijgt. Al met al ben je snel een maand verder na het aflopen van het kwartaal
Bij mij gaat alles via de app, geen mails.
De mini tesla was binnen een week binnen, de TWC wacht ik nu al een maand op
 
Ik wacht al een jaar op de TWC:confused:
Leuk, een wedstrijd 'wie kan het verst plassen' ;)? Ik wacht al twee (2) jaar op een set Arachnids en een jack. De weekend-tas kreeg ik na driekwart jaar toegestuurd, maar deze werd bij een woning-inbraak in oktober 2017 gestolen. Toegegeven, die vier (4) Nederlanders van Noord-Afrikaanse afkomst hadden wel smaak. En toch klaag ik niet, want er zit een verhaal aan. Ik ben er ook zeker van dat het uiteindelijk goed komt, maar de wachttijd is inmiddels bizar te noemen.
 
Last edited:
Dat is alleen als je kachtsrtoomaansluiting hebt liggen voor je twc toch?
3 fasen ja, als je maar 1 fase hebt dan gaat het langzamer. Zoals @schemert aangeeft gaat het op 1 fase nogal langzaam met z'n mobile charger en kan hij niet wachten tot zijn wall charger er is. Hier had ik even de aanname dat hij dus al een 3 fase aansluiting heeft. Heeft hij die niet dan heeft hij een 1x 35A aansluiting voor zijn gehele woning en zal het met de wall charger waarschijnlijk net zo traag gaan.
 
Vandaag aangekomen, maar ik verkoop hem lekker niet:)
20181005_191026.jpg 20181005_191040.jpg 20181005_191656.jpg 20181005_191713.jpg
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy