EV_Trekkie
Member
Ja, haha nu ik het zo terug lees .. beetje dom hahaDat geloof ik graag.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, haha nu ik het zo terug lees .. beetje dom hahaDat geloof ik graag.
Ons aller Bjorn Nyland heeft gemeten dat de toename in verbruik bij de model 3 hoger ligt dan bij de Model x. Waarschijnlijk omdat de aanhanger bij de Model x meer in de drag van de auto hangt. Maar er blijft natuurlijk een absoluut voordeel voor de model 3. Bij 127 zal dat tussen de 300 en 330 liggen denk ik. Maar met wind tegen kan dat zo meer worden. Hoogste verbruik had ik van Orleans Suc naar Bourges Suc met continue 130 km/u op 380 Wh per km. Was wel met wind tegen maar niet heel veel.Ik denk dat je met een Model 3 en vouwwagen al erg moet doen om 300Wh/km te halen. Met mijn Model X en een motorfietstrailer haal ik aan 127 km/u net geen 400Wh/km, wat ca 100Wh meer is dan normaal. Rij ik 90, dan valt mijn verbruik terug naar wat ik zou doen zonder trailer.
Combi Camp Country vouwwagen is een erg mooie vouwwagen en top afgewerkt! Helaas hebben wij onze Combi Camp Country na 5 jaar verkocht en een caravan gekocht (Knaus Sport 500 FDK). Omdat wij met twee kinderen tijdens onze vakantie meer rondtrekken was het op- en afbouwen van de Country toch teveel werk (en niet echt leuk als het regent). Nu draai ik voor vertrek de luifel in, koppel de elektra los en draaien de steunpoten op. Binnen 15 minuten zijn wij na het ontbijt vertrokken.Vanuit hier ook dank voor de informatie in dit topic. Met name de tip m.b.t. Combi Camp (o.a. van @Klaas). Er is echt een wereld voor ons opengegaan . Zijn al gaan kijken bij de Combi Camp-dealer. En overwegen nu een Country aan te schaffen... De M3 met trekhaak is al besteld...
View attachment 454630 Vandaag de Combi Camp naar de stalling gereden. Het kwam mij wegens de beschikbare kilometers goed uit om rustig te rijden, gemiddeld 85 km per uur. Zo kon ik de afstand ca 180 km zonder bij te laden rijden. Zie foto voor verbruik...
Wow dat is een mooi verbruik, is dat de gehele route met aanhanger? Of is dit 90 heen met aanhanger en 90 terug zonder?
Wat voor stekker/stopcontact zit er eigenlijk bij de Model 3-trekhaak? Jaeger?
Dank! Wel gek, de manual schrijft
"Om de aanhangerverlichting van stroom te voorzien is een ingebouwde 7-polige connector geleverd."Vervolgens een plaatje van een 13-polige stekker waarbij 8 polen actief zijn.
Maar als ik dus een aanhanger heb met Jaeger kan ik deze zo aansluiten?
Van het weekend de knoop doorgehakt en zojuist een Combi Camp Country Xclusive gekocht
Oehhh jeugdsentiment! Deze hadden mijn ouders vroeger!! Vaak mee weggeweest en telkens verbaasde blikken op de campingZiet er goed uit! Zelf heb ik een Rapido Export Matic klapcaravan uit 1982 die de Tesla mag gaan slepen Oud beestje maar alleen maar vaste wanden.
Oehhh jeugdsentiment! Deze hadden mijn ouders vroeger!! Vaak mee weggeweest en telkens verbaasde blikken op de camping