Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Yep. Maar die stopt niet voor een object, en de sensors hebben m ook niet gezien want t object was te laag, dus geen reflectie in de sensor. Display gaf ook geen STOP aan welke je wel ziet als je dicht bij een auto of muur parkeert.

Bumper vervangen komt op zo'n 1200,-. ex, BTW (auto is zakelijk). Valt me best mee, kan ik wel voor eigen (bedrijfs)rekening nemen. Kan 't ook via verzekering doen, maar dan ga ik terug van 18 naar 10 jaar schadevrij, premie blijft het zelfde. Gevoelsmatig houd ik de verzekering liever voor wat het is in geval van echt dure schade (duizenden euros). Wat zal ik doen?
 
Inderdaad, eigen risico had ik nog niet eens bedacht. Duidelijk.

@RichieB: Komt dat vaak voor een diamantingelegde ICE rammen ;) Welke rapper was het deze keer? :D

Vanilla Ice


Wie anders 😁
 
1 januari, onderweg naar mijn dienst in het ziekenhuis raakt op de snelweg spontaan het achterste deel van de bodemplaat van mijn tesla los en neemt hierbij de achterbumper bijna mee..gelukkig voor mijn achterliggers is de zaak niet volledig afgebroken. Tesla pechhulp was niet te bereiken..
Goed begin van het jaar!
50358465-AE1F-4279-812E-73AE2A7597C4.jpeg
24F1F354-2B97-4152-83F7-58E7104C4A63.jpeg
 

Attachments

  • 6922A79E-55F8-4E80-8848-6CEE6F36270D.jpeg
    6922A79E-55F8-4E80-8848-6CEE6F36270D.jpeg
    471.6 KB · Views: 67
1 januari, onderweg naar mijn dienst in het ziekenhuis raakt op de snelweg spontaan het achterste deel van de bodemplaat van mijn tesla los en neemt hierbij de achterbumper bijna mee..gelukkig voor mijn achterliggers is de zaak niet volledig afgebroken. Tesla pechhulp was niet te bereiken..
Goed begin van het jaar!View attachment 751801View attachment 751803
Ontzettend vervelend! Wat voor een auto heb je dan en hoe is het gebeurd? Mij lijkt het niet mogelijk dat dit spontaan gebeurt. Wat is er daarvoor gebeurd?
 
  • Helpful
Reactions: Maurice1
  • Like
  • Helpful
Reactions: Phil V and Maurice1
1 januari, onderweg naar mijn dienst in het ziekenhuis raakt op de snelweg spontaan het achterste deel van de bodemplaat van mijn tesla los en neemt hierbij de achterbumper bijna mee..gelukkig voor mijn achterliggers is de zaak niet volledig afgebroken. Tesla pechhulp was niet te bereiken..
Goed begin van het jaar!View attachment 751801View attachment 751803
Is er kort van te voren onderhoud gepleegd? Ik heb met een Ice gehad dat binnen 1000 km na onderhoud de plastic plaat onder de motor weg viel bij 160km/uur in Duitsland. Daar was duidelijk dat de voorste bouten of vergeten waren of niet goed vast gedraaid want die waren weg en de achterste zaten er nog. En dan proberen te zeggen dat ik iets geraakt zou hebben.
Zit die plaat alleen met klips vast of ook met bouten?
 
Balen, heb je nog wat kunnen vinden op de camera beelden?
Ik heb eigenlijk nooit Sentry aanstaan dus helaas en daarnaast heb ik geen idee wanneer dit gebeurd is.

Een trekhaak zit ergens tussen de 35 en 45 cm dus inderdaad hoger. De schade lijkt ook door een scherper iets gemaakt zijn dan een trekhaak bol.

Lijkt mij dat de deur ergens tegen aan heeft geslagen.
Nou, dat kan ik denk ik wel uitsluiten want als je goed kijkt op de tweede foto, zit er onder het huidige deukje ook een kleine beschadiging die nagenoeg in lijn zit met het deukje, dus het lijkt erop dat dit tegelijk is ontstaan.