Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Sentry mode (safety & security package)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk eraan om deze stick te kopen: Ultra dubbele USB Type-C-drive | SanDisk

Dit n.a.v. een topic/artikel wat ik ergens had gelezen waar een stick werd gebruikt die rechtstreeks op de telefoon uitgelezen kon worden (kan de link niet meer vinden helaas). In mijn geval een USB-C aansluiting op de telefoon, dus dit leek mij een goede oplossing. Kan iemand bevestigen dat dit ook echt gaat werken? Mijn ervaring is inmiddels dat ik consequent de USB stick vergeet als ik deze op mijn werk PC wilt legen/bekijken, dus vandaar de zoektocht naar iets wat op mijn telefoon werkt.
 
Ik heb al meerdere keren (met verschillende firmware versies) geconstateerd dat er een soort storing zit in de beelden die worden opgenomen van de drie camera's. De storing lijkt zich niet, of in ieder geval een stuk minder, voor te doen tijdens het rijden en wanneer er iets in beeld gebeurd (beweging). Hieronder enkele voorbeelden. Hebben meer mensen hier last van? Is dit een firmware ding dat nog opgelost moet worden of is er gewoon sprake van een hardware storing in mijn camera's?

Image 163.png Image 164.png Image 166.png Image 167.png