Thanks voor je info. Ik zal nog eens bellen. Ik heb al van anderen gehoord dat de laadpoort idd op locatie vervangen kan worden, maar misschien iets het ook iets sufs aangezien het soms wel soms niet optreed (altijd leuke storingen
). Gelukkig is het service center Amsterdam niet heel ver voor me, zal wel direct aangeven dat ik erop wacht aangezien dat blijkbaar niet standaard is. In iedergeval goede koffie en wifi daar dus werk gewoon door als ik er zit.
Gelukkig heb ik die hel dan inderdaad niet meegemaakt, ik wil eigenlijk niet eens weten hoe erg het toen was. Echt rampzalig is anders alleen voldeed volledig niet aan de verwachting.
Nog even de ervaring update. Ben benieuwd of ik ook de uitnodiging krijg voor een gesprek, lijkt me heel interessant.
Als ik nog eens wat heb rij ik in iedergeval naar een ander servicecenter dan A'dam.
Voertuig op vrijdag gebracht en kon hem de maandag erna eind van de middag weer ophalen, top van dashboard en de laadpoort vervangen. De auto lag vol met restantjes van de lijm waar de top van het dashboard mee vast zit, beide a-stijlen hadden vlekken van de vervanging. Achterzijde bekleding bij de laadpoort was verkeerd teruggeplaatst en na een opmerking daarover werd er gelijk gezegd dat zij dat waarschijnlijk niet gedaan hadden want daar kwamen ze niet met het vervangen van de laadpoort. Ze hebben het voertuig het hele weekend open laten staan waardoor hij aan blijft staan waardoor er 20% lading verdampte en als klap op de vuurpijl hebben ze ook nog gemeend even een proefritje te moeten maken maar wel volgas met forse overschrijdingen van de maximale snelheid (ik haal op dergelijke stukjes een verbruik van minder dan 160wh/km, een Tesla monteur zet er keurig op een vergelijkbare afstand 230wh/km op).
Bij een opmerking over het hele weekend open laten staan en de onbenullige en onnodige proefrit kreeg ik als repliek: De app staat in servicemode dus dat kun je helemaal niet zien, ja vriend de app staat in servicemode maar je api blijft gewoon werken en blijft op afstand uit te lezen.
Ik begrijp in iedergeval waarom Tesla graag wil dat het ding niet blijft opnemen wanneer die in het servicecenter staat, in iedergeval in A'dam snappen ze niet dat er ook mensen zuinig op hun voertuig zijn, dat zijn zij in iedergeval niet met het eigendom van hun klanten.
Eindscore:
Top dashboard is er nu slechter aan toe dan voor de reparatie, net alsof er een tweedehands artikel in gezet is maar komt waarschijnlijk door de onbenulligheid van de service monteur ik laat het maar zitten om meer schade te voorkomen.
Storing laadpoort heb ik in iedergeval niet meer terug gezien dus dat scheelt in iedergeval wat.
Score voor de evaluatie: 1
Reden score is de kwaliteit van de werkzaamheden, het gebrek en onmogelijkheid aan communicatie van de duur van de reparatie(je kunt wel een bedrag roepen voor een garantie reparatie maar niet vertellen hoe lang de reparatie duurt?), hoe er met de spullen van de klant wordt omgegaan én de manier van communiceren als de klant je erop aan spreekt.
Ben wel benieuwd of meer mensen dergelijke ervaringen met Amsterdam hebben en welk servicepunt er wel goed scoort, als dit de service van Tesla is en je weet wat het werkplaatstarief er buiten garantie is dan zou ik iedereen aanraden om er weg te blijven.