Ik heb bij bovenstaande tekst een gemengd gevoel, en wil eigenlijk een disagree geven.
De bovenstaande tekst is een onderbouwing die ik, indien klopt, alleen maar kan onderstrepen voor binnen de bebouwde kom. De nuancering moet er nog wel overheen want termen als "Verschrikkelijk slecht", zijn bij mij eigenlijk dooddoeners om uberhaubt de rest van de tekst serieus te nemen.
Ok, laat ik mijn "verschrikkelijk slecht" onderbouwen.
Op meer dan 80% passerende kruispunten met stoplichten is er altijd wel iets wat niet klopt. Positie, niet aangeven van rood, orange, groen, stoplicht positie in de 3D wereld, stoplicht richting (links, rechts, rechtdoor), voetgangers/fiets stoplicht dat opeens op de rijbaan wordt geprojecteerd.
Tijdens de spits is AP/NOA praktisch niet in staat zelfstandig in te voegen met een door mij geinitieerde lane change assist. Laat ik het naar beneden zeer gunstig afronden voor AP. Maar max 40% van deze werkt het goed.
Zoals aangegeven is het op de snelweg ook flink mis. Knipperlicht disco bij invoegen, spitsstroken, matrixborden, invoegend verkeer. Sorry, maar dat is totaal ongeschikt voor NOA without confirmation en al he-le-maal niet om de 15 seconden nag te verhogen indien de EU dit zou toestaan.
Dat vind ik dus totaal onbruikbaar en dus geen RDW goedkeuring waardig.
Daarnaast heeft de EU wel degelijke goed werkende zaken uit de AP laten slopen Zeker bij de AP1 versie. Ik ben hier nog steeds teleurgesteld in.
Zoals, lane change assist buiten de snelweg? De 15 seconden nag? Dat zijn EU regels, heeft niets met Tesla te maken. Ik mis dit ook op mijn toen HW2.5 en nu HW3. Ik ben het met je eens dat deze features beter waren en onnodig door de EU zijn generfed. Volgens mij heeft AP1 nog steeds verkeersbord detectie.
Ben ik een Tesla hater hierdoor? Verre van, ik ben echt wel een Tesla fanboy maar ben wel een realist.
Ik heb een tijd terug in een ander draadje wel eens gezegd. Het is ONMOGELIJK dat AP/NOA de ring van Rotterdam buiten de spits links dan wel rechtsom aflegt zonder LCA aborts, zonder vreemde reductie van snelheid, zonder AP gepiep in bochten, zonder knipperlicht disco, etc.
Zat mensen die zeggen nou jouw Tesla heeft dan een probleem. Nope, met een Model 3 idem dito.
Ik heb bij bovenstaande tekst een gemengd gevoel, en wil eigenlijk een disagree geven.
Ik voel die disagree niet hoor maar ben blij dat je je mening zo deelt zodat ik meer info kan geven.[/QUOTE]