Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.20

This site may earn commission on affiliate links.
Ik rijd nu van Bretagne naar de Provence op 20.6. 20.7 staat klaar om morgen geïnstalleerd te worden.

Sinds -ik denk- 20.6 springt de ETA qua aankomst percentage onwijs heen en weer. Ik rijd nu een route naar de SuC van Niort, 321 km. Begint op 23%, springt naar 32% en loopt terug naar 19%. Dat zakken snap ik wel. Volgepakt met gezin en baggage enzo, maar snap die jump naar 32% niet.

Ik heb dat in 5 jaar tesla rijden niet gezien. Hoop dat 20.7 niet alleen meer rekening houdt met wind en weer, maar ook voorspelbaarder wordt.
 
So many possibilities. De krant lezen. Je partner aankijken bij een leuk gesprek. Van de natuur genieten.
Als ik 100% van de tijd zelf wilde opletten had ik lekker een BMW M3 handgeschakeld gekocht.
Zet "Joe Mode" uit en de "Ploink" is al veel luider, zo luid zelfs dat je terwijl je de krant leest jezelf ook nog elektrisch kan scheren terwijl je partner verder het ontbijt klaarmaakt...
 
Ik rijd nu van Bretagne naar de Provence op 20.6. 20.7 staat klaar om morgen geïnstalleerd te worden.

Sinds -ik denk- 20.6 springt de ETA qua aankomst percentage onwijs heen en weer. Ik rijd nu een route naar de SuC van Niort, 321 km. Begint op 23%, springt naar 32% en loopt terug naar 19%. Dat zakken snap ik wel. Volgepakt met gezin en baggage enzo, maar snap die jump naar 32% niet.

Ik heb dat in 5 jaar tesla rijden niet gezien. Hoop dat 20.7 niet alleen meer rekening houdt met wind en weer, maar ook voorspelbaarder wordt.
Ik had dat afgelopen reis ook, met een oudere versie. Zou het te maken kunnen hebben met files en omrijden?
 
2022.20.7

Stukje snelweg van A1 richting Almere Haven (A6).

-/- Opeens snelheids vermindering. Bij 80 ingegrepen

Ook raar: deze versie zou snelheidsborden lezen en tonen (nog niet reageren op). Dat werkt bij mij voor geen meter! Borden met 80, 70, 50 worden gewoon genegeerd. Borden zijn standaard (geen matrix) en goed leesbaar.

Is er iemand waar dit wel of althans beter werkt?
 
Last edited:
2022.20.7

Stukje snelweg van A1 richting Almere Haven (A6).

-/- Opeens snelheids vermindering. Bij 80 ingegrepen

Ook raar: deze versie zou snelheidsborden lezen en tonen (nog niet reageren op). Dat werkt bij mij voor geen meter! Borden met 80, 70, 50 worden gewoon genegeerd. Borden zijn standaard (geen matrix) en goed leesbaar.

Is er iemand waar dit wel of althans beter werkt?
Borden is en blijft drama. Verder heeft hij ook stukken waar hij blijkbaar (foute navi gegevens?) andere snelheden handhaaft. Denk aan 80 of zelfs lager op de snelweg. Bovenop deze zaken pakt hij bij mij ook de matrix borden.
 
2022.20.7

Stukje snelweg van A1 richting Almere Haven (A6).

-/- Opeens snelheids vermindering. Bij 80 ingegrepen

Ook raar: deze versie zou snelheidsborden lezen en tonen (nog niet reageren op). Dat werkt bij mij voor geen meter! Borden met 80, 70, 50 worden gewoon genegeerd. Borden zijn standaard (geen matrix) en goed leesbaar.

Is er iemand waar dit wel of althans beter werkt?
Eh ja, op mijn trip naar Italië werden de borden langs de snelweg herkend, maar de matrixborden in Zwitserland niet.