Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.14.*

This site may earn commission on affiliate links.
De uitrol gaat wel echt enorm traag:

Screenshot 2024-05-23 at 10.46.41.png

Bron: Tesla Software Updates & Release Notes - Latest Tesla Updates

Dus na meer dan een maand 2024.14 is de uitrol nog geen 30%. Hopelijk komende dagen wat meer.
 
Zoals je hier kan zien is dat nu gelijk getrokken vanaf de 2024.14.* lijn:
Argh! Als dit echt waar is, ga ik nu voor mijn auto liggen en ga daar niet meer weg tot de update binnen is!
Zou het helpen? Ben bang van niet. Maar nu gaat het wachten nog langzamer en ik wacht al zo lang...

Zijn er meer die kunnen bevestigen dat zelfs de basis-AP nu een stuk lekkerder werkt?

(En hoe kun je op notateslaapp het verschil tussen twee minor versies zien? Bij 2024.14.7 staat alles van .6 doodleuk weer herhaald.)
 
Argh! Als dit echt waar is, ga ik nu voor mijn auto liggen en ga daar niet meer weg tot de update binnen is!
Zou het helpen? Ben bang van niet. Maar nu gaat het wachten nog langzamer en ik wacht al zo lang...

Zijn er meer die kunnen bevestigen dat zelfs de basis-AP nu een stuk lekkerder werkt?

(En hoe kun je op notateslaapp het verschil tussen twee minor versies zien? Bij 2024.14.7 staat alles van .6 doodleuk weer herhaald.)
Ik heb wel het idee dat NOA het iets lekkerder/vloeiender doet en dat hij in de file wat rustiger rijdt (niet zo abrupt remt en optrekt).
Ook werkt automatisch inparkeren bij mij beter en ziet hij vaker een parkeerplek dan voorheen.
 
  • Like
Reactions: Primus and LaurensH
Ik heb dat ook wel eens, maar niet echt structureel. Ervaar je dit nu elke keer?
Het is nu weer terug sinds de update (bug fix) en na aantal malen resetten nog steeds niet weg.

Dit ervaar ik; doe de deur open, zit op mijn stoel en paar seconden later hoor ik eerst mijn speakers "dub" doen oftewel ze zijn geactiveerd en een paar seconden later beweegt mijn stuur pas/ gaat de auto aan.