Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.14.*

This site may earn commission on affiliate links.
hebben jullie allemaal HW4, of zijn er ook al updates op HW3?
Niet ongeduldig worden.
Gewoon rustig blijven.
Rustig blijven!
RUSTIG BLIJVEN HEB IK GEZEGD!!!
😁

Ik kijk veel teveel in de app of wagen ookal weet ik dat het totaal geen nut heeft.
Kan binnen 5min aan mij zijn maar ook nog dagen/weken duren.

En hierna wachten we al vol ongeduld wat de volgende update zou inhouden 😂
 
Niet ongeduldig worden.
Gewoon rustig blijven.
Rustig blijven!
RUSTIG BLIJVEN HEB IK GEZEGD!!!
😁

Ik kijk veel teveel in de app of wagen ookal weet ik dat het totaal geen nut heeft.
Kan binnen 5min aan mij zijn maar ook nog dagen/weken duren.

En hierna wachten we al vol ongeduld wat de volgende update zou inhouden 😂
morgen moet mijn MS naar het SeC en ik vroeg me af of ze het niet kunnen pushen. ;)
 
  • Funny
Reactions: Urbanus
Aangezien mijn auto nu bij de SeC staat en ik dus zelf niet kan updaten (als ik als aan de beurt zou zijn met de update) ben ik benieuwd of er al ervaringen zijn met de nieuwe visualisations in 2024.14.3 voor de refresh S/X
Ik zie veel ervaringen van de 3/Y voorbij komen, maar vanuit de S/X hoek is het stil terwijl op TeslaFi wel installatie te zien zijn.
 
Niet ongeduldig worden.
Gewoon rustig blijven.
Rustig blijven!
RUSTIG BLIJVEN HEB IK GEZEGD!!!
😁

Ik kijk veel teveel in de app of wagen ookal weet ik dat het totaal geen nut heeft.
Kan binnen 5min aan mij zijn maar ook nog dagen/weken duren.

En hierna wachten we al vol ongeduld wat de volgende update zou inhouden 😂

Bij de laatste update (2024.8.9) had ik om 19:00 nog manueel gecheckt in wagen en niks beschikbaar. En ‘s nachts om 2:00 was de update er ineens.

De les die ik hieruit trek is dat het manueel checken weinig zin heeft en dat het wel gepushed wordt naar mijn iPhone als de M3 er klaar voor is. Ik wacht deze keer wel wat geduldiger ;)
 
Aangezien mijn auto nu bij de SeC staat en ik dus zelf niet kan updaten (als ik als aan de beurt zou zijn met de update) ben ik benieuwd of er al ervaringen zijn met de nieuwe visualisations in 2024.14.3 voor de refresh S/X
Ik zie veel ervaringen van de 3/Y voorbij komen, maar vanuit de S/X hoek is het stil terwijl op TeslaFi wel installatie te zien zijn.
Ik meen te hebben gelezen dat o.a. de ui-update pas later komt voor de s/x...
 
Ik merk sinds de V12 update wat nieuwe ping en pong geluidjes bij het rijden op AutoPilot. Op het moment dat zo'n ping voorkomt, staat er geen enkele melding op de display.

Heeft nog iemand dit gemerkt? En wat zouden deze kunnen betekenen?

Mogelijk heeft dit te maken met de flitspalen aan de rode lichten. Het kwam wel telkens voor ongeveer 300m voor een rood licht met flitspaal.
Ik heb de FSD visualisaties gemaximaliseerd staan, met het kaartje klein rechtsboven, daar zag ik geen flitspaal symbooltjes op staan.
 
Ik merk sinds de V12 update wat nieuwe ping en pong geluidjes bij het rijden op AutoPilot. Op het moment dat zo'n ping voorkomt, staat er geen enkele melding op de display.

Heeft nog iemand dit gemerkt? En wat zouden deze kunnen betekenen?

Mogelijk heeft dit te maken met de flitspalen aan de rode lichten. Het kwam wel telkens voor ongeveer 300m voor een rood licht met flitspaal.
Ik heb de FSD visualisaties gemaximaliseerd staan, met het kaartje klein rechtsboven, daar zag ik geen flitspaal symbooltjes op staan.
Ja. Ik heb ook af en toe een ping zonder verder uitleg. Ik denk dat het de nag is van de interieurcamera en dat je juist op dat moment weer voor je kijkt zodat de melding geen tijd heeft om te verschijnen of verdwijnt vooraleer je hebt kunnen kijken.