Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.20.*

This site may earn commission on affiliate links.
Heb een redelijke afstand gereden met de .6 versie waarvan een groot deel NoA op de snelweg. Had meer dan 5 momenten waar de auto na terugvoegen van de meest linkerbaan naar de rechterbaan bij een afrit ook de afrit leek te willen nemen , fors remde en herstelde met een zwabber naar de rechterbaan.
Het was er niet druk dus dit was een omstandigheid waar ik normaal goed kon rijden met NoA. Echter nog nooit dit gedrag gehad, gelukkig reed er niemand achter me.
Is gekend gedrag dat er altijd geweest is. Je gaat niet elke dag naar het rechtervak net aan een afrit, komt dus zelden voor.
 
Heb een redelijke afstand gereden met de .6 versie waarvan een groot deel NoA op de snelweg. Had meer dan 5 momenten waar de auto na terugvoegen van de meest linkerbaan naar de rechterbaan bij een afrit ook de afrit leek te willen nemen , fors remde en herstelde met een zwabber naar de rechterbaan.
Het was er niet druk dus dit was een omstandigheid waar ik normaal goed kon rijden met NoA. Echter nog nooit dit gedrag gehad, gelukkig reed er niemand achter me.
Dat is waar. Bij het naar rechts gaan als er ook een afrit komt raakt de auto in paniek. Niet fijn. Wat ook volgens mij nieuw is is dat de auto bij het naar rechts gaan eerst de baanwissel inzet, maar dan toch weer naar links wil om vervolgens of de baanwissel af te breken of alsnog naar rechts te gaan. Ook dat is een forse achteruitgang ten opzichte van eerdere versies van de software.
Gelukkig krijgen we er YouTube music voor terug. Kunnen we fijn naar liedjes luisteren terwijl de auto over de snelweg zwalkt.
 
Heb een redelijke afstand gereden met de .6 versie waarvan een groot deel NoA op de snelweg. Had meer dan 5 momenten waar de auto na terugvoegen van de meest linkerbaan naar de rechterbaan bij een afrit ook de afrit leek te willen nemen , fors remde en herstelde met een zwabber naar de rechterbaan.
Het was er niet druk dus dit was een omstandigheid waar ik normaal goed kon rijden met NoA. Echter nog nooit dit gedrag gehad, gelukkig reed er niemand achter me.
Hier hetzelfde probleem. In tijden is EAP niet zo slecht geweest met het wisselen van rijbaan. Hopelijk bij de volgende update weer bruikbaar. in 2 ritten van 50 km 7 keer een baan wisseling af moeten breken.