Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.20.*

This site may earn commission on affiliate links.
Heb met 20.6 het parkeren geprobeerd. Op leeg parkeerterrein, later dan ook fileparkeren.

Moet zeggen het gaat aardig en netjes, in de 4 pogingen die ik ondernomen heb. Ook afstand werd gehouden met de trottoirbandjes.

Ook parkeren tussen een verdwaald winkelwagentje en een auto van een thuisbezorgservice/pizzaboer: ging prima!

En ik zag dat een aantal details uit de omgeving soort van geblurred weergegeven waren.

En ja, een goede chauffeur kan t sneller/vlotter. Maar 20.6 maakt een positieve indruk!
 
Wat ik vooral fijn vind is dat hij het in één keer doet. Bij de USS autopark moest hij altijd minstens 1 keer terug naar voren en wanneer er met vision autopark ruimte is om het in een keer te doen, steekt hij ook niet meer naar voren.
Ook het hinderlijk lang wachten bij het wissen van vooruit naar achteruit is weg. Al met al positief al denk ik toch dat ik vaak zelf zal blijven parkeren.
 
Ik zit op v12 (2024.20.1 831cee498fc0) in een 2022 Model Y RWD. Gisteren merkte ik dat de vertraging bij het tonen van camerabeeld bij 'schakelen' naar R (achteruit) en het tonen van controls (om bijvoorbeeld de achterklep te openen) na het schakelen naar P, verdwenen is. Blij mee! Win ik toch weer een paar minuten tijd mee in de resterende looptijd!
 
  • Informative
Reactions: DuurzameHenk
Op twee locaties kunnen testen en hij parkeert vlot in. Staat ook ongeveer in het midden van het vak.
Ik neem aan dat je dan EAP of FSD gekocht hebt? Op de site en app staat bij beiden dat ‘inparkeren’ nog altijd niet aanwezig is (net zoals beide summons). Maar inparkeren of Autopark is nu dus wel aanwezig blijkbaar.
Zoals hier al gezegd is, zouden is wel eens een trial mogen geven van EAP of FSD zodat we het eens kunnen uit testen of ze hun geld waard zijn.