Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

wooter

Nou ik heb niet te klagen over Tesla support
May 3, 2017
6,753
5,242
Belgium
Is al een paar jaar weer weg. Kortrijk, Aalst en Lokeren zijn in de plaats gekomen.
... maar vorig jaar kwam er weer een icoontje op de kaart die aangaf dat Gent een toekomstige SuC-locatie ging zijn. Leuven en Turnhout zijn ook zo van de kaart verdwenen. Nabij Houffalize en Libramont stonden er ook zo icoontjes, maar in tussentijd is Aywaille en Namur toegevoegd. Die icoontjes van verwachte SuC-locaties worden altijd geplaatst in het centrum van centrumsteden, maar dat wil eigenlijk zeggen dat men verwacht om in de regio er eentje te plaatsen.

Zo staat er nu een icoontje in het centrum van Brussel voor een nieuwe supercharger in 2022, dus ik verwacht een nieuwe langs de R0.

Dec 7, 2019
36
15
Belgium
... maar vorig jaar kwam er weer een icoontje op de kaart die aangaf dat Gent een toekomstige SuC-locatie ging zijn. Leuven en Turnhout zijn ook zo van de kaart verdwenen. Nabij Houffalize en Libramont stonden er ook zo icoontjes, maar in tussentijd is Aywaille en Namur toegevoegd. Die icoontjes van verwachte SuC-locaties worden altijd geplaatst in het centrum van centrumsteden, maar dat wil eigenlijk zeggen dat men verwacht om in de regio er eentje te plaatsen.

Zo staat er nu een icoontje in het centrum van Brussel voor een nieuwe supercharger in 2022, dus ik verwacht een nieuwe langs de R0.

Inderdaad. Zo te zien is er niets in de plaats gekomen regio Gent. Zal dus wel afgevoerd zijn.

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC