Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had vorige week een hele lage laadsnelheid bij Zevenaar. 130 km/u waar je volgens de diverse overzichten met een 65% volle accu een snelheid van 260 km/u zou moeten halen. Er was slechts 1 stall bezet, maar ik had een paar stalls verderop gekozen. Ik had nog nooit zulke lage waardes gezien. Andere superchargers die dag gingen wel met normale snelheden. Heeft iemand anders ook zulke ervaringen bij Zevenaar?
4a/b heeft een tijdje storing gehad. Als het goed is is deze gerepareerd.
 
Mij viel onlangs in Oosterhout op dat de indeling van stalls ongebruikelijk is.
1A/2A/3A/4A en dan 1B/2B/3B/4B.

Normaliter is dat 1A/1B/2A/2B/etc.

Dat kan dus betekenen dat als je bewust een aantal stalls verderop gaat staan, je allebei op het zelfde nummertje laadt.
 
Last edited:

Wij hebben de speculaties over een locatie in het Noorden met veel plezier mogen volgen op het forum. Uiteraard kunnen wij geen details geven over onze strategische plaatsing van oplaadpunten, en kunnen wij dus ook niet vrijgeven wat onze target area’s zijn
--------
Ik hoop dat het iets opgeleverd heeft.
Vandaag op het Autosalon in Brussel dit gezien op de Tesla stand:
IMG_20160118_132112.jpg

Ziet er zeer goed uit voor dit jaar!
Alhoewel de blinde vlek in het Noorden nog wel even blijft bestaan...
IMG_20160118_132128.jpg
 
Afgelopen week een verzoek gestuurd naar Van der Valk in Amersfoort (langs de A1).
Keeg zojuist deze reactie:

--

Beste heer Hanssen,

Bedankt voor uw feedback.

Wij hebben onlangs een contract getekend met Tesla. Verwacht wordt dat deze superchargers in de loop van Q2 2016 worden geplaatst.

-


Als dat waar is, dan zou dat erg fijn nieuws zijn!
 
zie ik daar een grijs icoontje bij Van der Valk Princeville? Daar zullen de Hagenaars en de Rotterdammers onder ons blij mee zijn![/QUOTE]

Ik zou er niet te hard op rekenen. Eindhoven staat er niet op en ik zie ook geen twee symbolen voor Tilburg en Oosterhout. Ik gok dat deze afbeelding door een Amerikaan gemaakt is die zijn paspoort nog nooit gebruikt heeft.