Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Als ik de foto op Google Streetview zie, dan moet ik aan deze scene denken:

Harry M. (uit Lisse) vond het een goed plan om er een tijdje krakers in te huisvesten. En met een gemeente die te bang was om te handhaven is dit het resultaat.

- - - Updated - - -

Waarschijnlijk bedoel je Destination chargers (met hoofdletter) want een goed diner duurt langer dan een laden aan een SuiC en met 11 of 22 kW is dat ook voldoende. En ik denk dat dat ook veel goedkoper zal zijn.
Maar natuurlijk een prima idee!

Je hebt gelijk. Het is uit het oogpunt van het trekken van het juiste publiek waarschijnlijk ook beter om geen SuC te hebben. Die mensen komen alleen voor een snelle koffie binnen.
 
Last edited by a moderator:
Ik heb het idee dat het met de Destination chargers tegenzit omdat wij al zoveel vervuilende infra hebben dat ondernemers de exclusiviteit voor Tesla niet aandurven en vaak ook beperkte parkeerplaatsen. Misschien wat semi SuC's die 70 Kw (of misschien meer) leveren. Ik ben benieuwd. Ik laat me graag verrassen.

Edit, hoort in Fastned draadje.
 
Wie zegt het dat het druk is in Oosterhout!

20160206_085115.jpg
 
Iemand had die tiende stall wel kunnen nemen. Toch wel bijzonder, sandwich mobiel.

De tiende, of beter gezegd de tweede te weten 1B (nog net te zien op mijn foto in een paar posts terug), is al een tijdje kapot. Tijdens mijn wachttijd weer in gebruik gesteld, dus er zijn er nu weer tien. Hèhè. Op naar de twaalf hoop ik.
 
Last edited: