Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand ervaringen met SuC Zevenaar? Inmiddels voor de 5e keer gebeld met Tilburg om aan te geven dat de snelheid op veel palen te wensen over laat (niet hoger dan 28kKw). Is een bekend probleem, hoorde ik. Er is bijna met elke paal iets en ook al voor langere tijd. Doorgeven van klachten is erg belangrijk zei de helpdeskmedewerker. Iemand anders ervaringen met Zevenaar?
 
Iemand ervaringen met SuC Zevenaar??

Vorige week gebruik gemaakt van SuC Zevenaar en geladen met 250 a 300km/h... zelf geen echte klachten dus. een van de Stalls die je bij binnenrijden aan je rechterhand vindt gebruikt. Mij viel wel op dat een mede-rijder die bij de stalls stond die je bij binnenrijden voor je vindt kwam vragen of ik wel snel kon laden... Op 1 januari wel een wat mindere ervaring opgedaan bij SuC Eindhoven (bij aanvang tergend langzaam laden, en dat bij een bijna lege accu). Maar dat heb ik zelf gekoppeld aan het idee dat (vertrokken vanuit Helmond na een nacht stilstaan) de accu op dat moment nog onvoldoende was opgewarmd...
 
Doorgeven van klachten is erg belangrijk zei de helpdeskmedewerker. Iemand anders ervaringen met Zevenaar?

Wacht even, daar verwacht ik toch wel een andere opstelling van Tesla.
Men kan bij Tesla zelf zien of auto's die vrijwel leeg zijn, met een veel te lage snelheid laden.
En de combinatie met een te koude accu kan men Tesla ook zien.
Als het niet goed werkt moet het bij Tesla gewoon een alarmbel doen afgaan over een niet goed functionerende SuC, waarna actie volgt.
En dus niet pas als er veel mensen gaan klagen, dan is het al te laat.
 
Wacht even, daar verwacht ik toch wel een andere opstelling van Tesla.
Men kan bij Tesla zelf zien of auto's die vrijwel leeg zijn, met een veel te lage snelheid laden.
En de combinatie met een te koude accu kan men Tesla ook zien.
Als het niet goed werkt moet het bij Tesla gewoon een alarmbel doen afgaan over een niet goed functionerende SuC, waarna actie volgt.
En dus niet pas als er veel mensen gaan klagen, dan is het al te laat.
Dat kunnen ze inderdaad zien, bij mij ging het laden bij Zaventem (laatste SuC stop op terugweg vakantie) erg traag. Dacht nog moet ik tesla over bellen, maar na een week werd ik zelf gebeld of ik eens langs wilde komen om er naar te laten kijken. Bleek dat er iets met de bekabeling achter de chargeport niet meer functioneerde, dat is toen gratis gerepareerd terwijl ik al over de 80k km zat. Dus ze kunnen het allemaal zien.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: Sumon and S-19910
IMG_7510.JPG
Zevenaar is offline vandaag.

IMG_7509.JPG