Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Zouden ze dat ook als nieuwe categorie amenity opnemen in de navigatie ? :
Untitled.png
 
Was net bij de SuC Amsterdam. Even druk en bekende mannetje liep rond en noteerde volgens mij een aantal kentekens die stonden te laden. 5 min later kwamen er ineens een aantal naar buiten om af te koppelen. Blijkbaar stonden ze er al een tijdje. Prima dat daar ook toezicht op is.
Ik vind het extra prima dat ze binnen niet het kenteken afroepen, maar de persoonsnaam. Dit voor het ultieme Big-Brother-gevoel. :D
 
Was net bij de SuC Amsterdam. Even druk en bekende mannetje liep rond en noteerde volgens mij een aantal kentekens die stonden te laden. 5 min later kwamen er ineens een aantal naar buiten om af te koppelen. Blijkbaar stonden ze er al een tijdje. Prima dat daar ook toezicht op is.
mooi. zouden ze ook gelijk waarschuwen dat er tegenwoordig ook een tarief geldt voor onnodig bezet houden?
 
Volgens mij halen die laadpunten in A'dam ZO geen 22 kW, maar slechts 15 ofzo. Of wellicht wordt er 'slim' geladen en wisselt het vermogen?

Dat weet ik niet, PdB. Ik was verhuisd nadat het opgenomen vermogen al onder de 22kw was gezakt.
Bij een volgende gelegenheid (misschien morgen, als het weer het toelaat) zal ik eens meteen een paal testen.
 
View attachment 210439 View attachment 210440

Helaas nog niet actief...toch maar ff geprobeerd.

Zit nog geen stroom op, kon het klepje ook niet via de lader open krijgen...kreeg de stekker er helaas niet ineens uit, zat gelockt, maar na wat proberen met de sleutel kreeg ik hem gelukkig toch los...:)
toch nog even spannend dan! Ik heb geprobeerd om het klepje te openen via de button, toen dat niet lukte maar aangenomen dat laden ook niet zou werken..