Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
had je daarvoor in Beckenried geladen op een donderdag vroeg in de avond? ik stond er al en er kwam een MS naast mij staan waarbij ik twijfelde of jij het was afgaande van je profielfoto...

Zou heel goed kunnen - kwamen daar aan om 18:12. - met twee blonde dochters. Had jou van je profielfoto overigens ook niet herkent -;)



Ben niet zo van stickers op m'n auto - zelfs de vignetten plak ik niet op de ramen. Maar misschien is het een idee om een klein subtiel Tesla-rood TMC stickertje te hebben dat je naast het Tesla logo (en dus net zo klein) op je voorraam (rechtsonder) aan de binnenkant kunt plakken. Als herkenning: forum-member - ter onderscheidingen van het toenemende aantal Tesla-rijders. @Xfrank - wellicht een ideetje?
 
Last edited:
Heb zo'n gevoel dat Tesla het opgegeven heeft om nadrukkelijk het SuC gebruik te propageren als trip-only...Kom steeds vaker mensen tegen die het heel normaal vinden om alleen bij een SuC op te laden... die het als een soort uitje zien en ook rustig blijven wachten tot dat de laatste druppels binnen zijn. Vroeger werd de hond uitgelaten om even buiten lekker weg van vrouw&kids te zijn of werden er sigaretten gehaald... Nu ga je naar de SuC... is nog gratis ook -;)
Zou heel goed kunnen - kwamen daar aan om 18:10. - met twee blonde dochters. Had jou van je profielfoto overigens ook niet herkent -;)

Ben niet zo van stickers op m'n auto - zelfs de vignetten plak ik niet op de ramen. Maar misschien is het een idee om een klein subtiel Tesla-rood TMC stickertje te hebben dat je naast het Tesla logo (en dus net zo klein) op je voorraam (rechtsonder) aan de binnenkant kunt plakken. Als herkenning: forum-member - ter onderscheidingen van het toenemende aantal Tesla-rijders. @Xfrank - wellicht een ideetje?

klopt was rond die tijd, ik was de zwarte MX ( met grote stickers over de hele wagen :) ), wij hadden hotelovernachting dichtbij en ben vast gaan laden om de volgende ochtend gelijk te kunnen doorrijden
 
Destination chargers zijn niet altijd gratis in Duitsland vlakbij Hamburg zit een hotel met 4 destination laders, kamers kosten 50e en zijn schoon. Echter moet je wel betalen voor het laden een volle lading is 10 tot 15 euro.
Dat lijkt mij tegen de regels? Destination Chargers worden beschikbaar gesteld door Tesla, en dan moet je ze kosteloos beschikbaar stellen aan Tesla rijders. Je mag wel beperken tot alleen klanten etc.
 
Dat lijkt mij tegen de regels? Destination Chargers worden beschikbaar gesteld door Tesla, en dan moet je ze kosteloos beschikbaar stellen aan Tesla rijders. Je mag wel beperken tot alleen klanten etc.

Heb in Straatsburg zaterdag ook gratis aan de DeC geladen - prima hotel 108 euro voor 4 personen (excl. ontbijt overigens) . Hôtel Kyriad Prestige Strasbourg Nord - Schiltigheim. Typisch zo'n zakenhotel (midden in EEC-area) waar je in het weekend goedkoop&goed kunt overnachten.

Maar zie op de Tesla-site nergens dat "gratis" een voorwaarde is.
 
Zou heel goed kunnen - kwamen daar aan om 18:12. - met twee blonde dochters. Had jou van je profielfoto overigens ook niet herkent -;)



Ben niet zo van stickers op m'n auto - zelfs de vignetten plak ik niet op de ramen. Maar misschien is het een idee om een klein subtiel Tesla-rood TMC stickertje te hebben dat je naast het Tesla logo (en dus net zo klein) op je voorraam (rechtsonder) aan de binnenkant kunt plakken. Als herkenning: forum-member - ter onderscheidingen van het toenemende aantal Tesla-rijders. @Xfrank - wellicht een ideetje?
Met forum naam wellicht nog leuker :)
@Xfrank: doe mij er maar 2 :D
 
  • Like
Reactions: HWS
Heb in Straatsburg zaterdag ook gratis aan de DeC geladen - prima hotel 108 euro voor 4 personen (excl. ontbijt overigens) . Hôtel Kyriad Prestige Strasbourg Nord - Schiltigheim. Typisch zo'n zakenhotel (midden in EEC-area) waar je in het weekend goedkoop&goed kunt overnachten.

Maar zie op de Tesla-site nergens dat "gratis" een voorwaarde is.

Ik heb een keer contact gehad hierover in het begin, ik viel nog niet in de categorie maar wel stond er duidelijk bij dat je kon kiezen voor
Tesla Only en All EV, en dat zij hem kosteloos of tegen een kleine bijdrage beschikbaar stellen en dat jij de stroom kosteloos moest leveren maar wel mocht bepalen of je hem openbaar hebt of alleen voor klanten. Wat ik eerder denk is dat ze dan dit omzeilen en dan eigenlijk kosten vragen voor het parkeren op die laadplek en het dan zo toch proberen. Lijkt mij overigens ook niet zo logisch, juist de DeC zijn er voor om de SuC te ontlasten.
 
Dat waren stickers voor op je non-Tesla in afwachting totdat ie er eindelijk was. Zou leuk zijn nog eens een nieuwe serie op te zetten met forum naam.
even ter info,
ik heb zelf geen stickerbedrijf, zelfs geen printer;). toevallig staat er op het bedrijf waarvoor ik werk, een printer die ik occasioneel eens inschakel om iets voor mezelf te printen.
Wanneer ik eenmalig een reeksje kan printen moet dat nog lukken maar allemaal verschillende forumnamen is niet echt een klusje dat zo geklaard is, en dat ze hier leuk gaan vindeno_O
 
even ter info,
ik heb zelf geen stickerbedrijf, zelfs geen printer;). toevallig staat er op het bedrijf waarvoor ik werk, een printer die ik occasioneel eens inschakel om iets voor mezelf te printen.
Wanneer ik eenmalig een reeksje kan printen moet dat nog lukken maar allemaal verschillende forumnamen is niet echt een klusje dat zo geklaard is, en dat ze hier leuk gaan vindeno_O
We zijn niet boos hoor Frank :p
Maar toch een kleine universele sticker ter herkenning op de voorruit zou leuk zijn ;)
 
  • Informative
  • Like
Reactions: Xfrank and robertvg
even ter info,
ik heb zelf geen stickerbedrijf, zelfs geen printer;). toevallig staat er op het bedrijf waarvoor ik werk, een printer die ik occasioneel eens inschakel om iets voor mezelf te printen.
Wanneer ik eenmalig een reeksje kan printen moet dat nog lukken maar allemaal verschillende forumnamen is niet echt een klusje dat zo geklaard is, en dat ze hier leuk gaan vindeno_O
Het maakt niet uit hoe je ze maakt, als je ze maar even gaat langsbrengen :D
 
  • Funny
  • Like
Reactions: S-19910 and is3