Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Jep kan voor discussies gaan zorgen. Echter denk ik dat we er samen wel uitkomen.

Ik denk alleen dat mocht de situatie zich voordoen dat een Model 3 aankomt en alle CCS stalls bezet zijn door S/X en er alleen nog gedeelde plekken beschikbaar zijn dat dan toch een S of X misschien van plekje zou kunnen wisselen zodat in ieder geval iedereen kan gaan laden.

Zelf denk ik dat er best wat meer info op ons scherm zou mogen verschijnen als we aankomen bij een Supercharger. Bijvoorbeeld de SoC van de andere auto's zodat het makkelijker te zien is waar we het beste een stall mee kunnen delen.
 
  • Like
Reactions: woes
Jep kan voor discussies gaan zorgen. Echter denk ik dat we er samen wel uitkomen.

Ik denk alleen dat mocht de situatie zich voordoen dat een Model 3 aankomt en alle CCS stalls bezet zijn door S/X en er alleen nog gedeelde plekken beschikbaar zijn dat dan toch een S of X misschien van plekje zou kunnen wisselen zodat in ieder geval iedereen kan gaan laden.

Zelf denk ik dat er best wat meer info op ons scherm zou mogen verschijnen als we aankomen bij een Supercharger. Bijvoorbeeld de SoC van de andere auto's zodat het makkelijker te zien is waar we het beste een stall mee kunnen delen.
Ja dat is een idee. Zelf heb ik wel eens voorgesteld dat de Tesla letters op de stall gebruikt worden om zoiets aan te geven.
Alle vijf brandend = volle mep beschikbaar, tot en met eentje brandend = gepaarde stall gebruikt de volle mep. (Alle vijf gedoofd = storing :D).
 
  • Like
Reactions: zkpq
Ze waren vandaag aande gang in Oosterhout en Zwolle
Is dus een sticker en een stekker ;-)
 

Attachments

  • 56358EEF-909C-4F56-98F5-B99136842F3E.jpeg
    56358EEF-909C-4F56-98F5-B99136842F3E.jpeg
    230.7 KB · Views: 70
Last edited:
wtf is priorit? Waar is de laatste letter?
Stagaire (m/v) verantwoordelijk voor die vertaling is inmiddels gepromoveerd naar de koffie-distributie.
@PaulusdB , vind het een super idee. Echter hebben teardowns van supercharger stalls laten zien dat de letters TESLA niet individueel aangestuurd kunnen worden :(.
We kunnen Roadsters onbeschadigd door het universum laten reizen, maar een dimmerschakeling op een paar LED arrays gaat niet?
 
  • Funny
Reactions: ePeter and S-19910