Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Dat ziet er meer uit als een adapter die enkel bij Tesla CCS gaat functioneren maar niet bij alle CCS. Dit ziet er namelijk gewoon heel dom uit en zonder electronica voor de CCS handshake. Hopelijk heb ik ongelijk.

5beb08ae-dd6d-492d-94eb-2c5970e911b8-jpeg.361952
Br
 
Erg off-topic, excuus alvast.
Heb jij ergens al wat gepost over je verbruik met caravan op de lange stukken?

Niet met een caravan wel met een vouwwagen in Frankrijk:
Vakantie - Frankrijk
Tijdens deze reis heb ik groefweg bekeken wat het verbruik is van de X75d met 4 personen en een volgeladen vouwwagen. Dit valt met lage snelheid reuze mee maar op de snelweg gaat het hard achteruit
- bij 80 kilometer: 183 wh/km
- bij 110 per uur: 370 wh/km
- bij 120 per uur : 380 wh/km
- bij 130 per uur : 415 wh/km
Moet deze getallen nog even finetunen maar geeft iig richting.


Ps. Ik heb afgelopen zomervakantie de vouwwagen ook aangekoppeld gelaten als dit mogelijk is. Het klopt dat aan/afkoppelen ook kan, maar als het rustig is en de tesla weg haalt als het drukker wordt is dit geen probleem. Het viel me wel op dat bij de sucs richting Normandië nergens met vouwwagen kon laden. Met een verbruik van >350 moet er toch veel geladen worden en is afkoppelen niet echt relaxed om de 1,5 uur... wel eens dat als het drukker is, dan geen andere plaatsen bezet houden, maar dat lijkt mij vanzelfsprekend...