Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Gouda, op dit moment, 16 stalls, 2 Tesla's en de rest bezet door niet elektrische auto's dus nul vrij. 2 Tesla's wachten....
In Gouda kun je toch met links naast de stall op de rijbaan staan en aansluiten? Dan maar eens rustig op een afstandje aankijken. Daar moet Tesla wel echt orde op zaken stellen. Zo functioneert het totaal niet en is het een slechte investering van Tesla.
 
Please, not again. Dit gaat maar door.

@pvh had deze opmerking gewoon niet moeten maken.

Euh,, dat bedoelde ik dus niet.... was gewoon leuk moment om te zeggen dat iemand daar komt om te eten wat wij vaak ontkennen. Die discussie over niet laden bij de SuC als het niet hoeft is vaak een die ontaardt in uiteenlopende meningen etc. Ieder moet dit voor zich weten. Als ik moet laden en bij een SuC aankom en die vol is en kan ook betaald laden bij een andere lader dan doe ik dat, tijd is ook kostbaar. Als je altijd gaat laden bij de SuC want gratis, ook goed. Ik ben laatst ook bij Gouda gaan laden omdat ik 1,5 uur moest wachten en ben dat daar gaan doen terwijl ik prima naar de zaak kon nog. Was alleen uur of 10 en kwam er achter dat KFC pas 11 opengaat dis ben ik Starbucks wezen halen en toen weer teruggereden. En voor diegene die vaak laden bij de SuC, misschien hebben die wel dat ingecalculeerd bij de aanschaf anders konden ze geen S rijden. Afijn, boeit helemaal geen zier toch? Hoe meer er laden hoe drukker hoe sneller mogelijk uitbreiding van stalls of SuC. Wel zou ik het netjes vinden als een buitenlander oid op doorreis is en je die voorrang geeft als hij nog een lange rit voor de boeg heeft...

Dus... verkeerde interpretatie van wat ik bedoel. Maar dat gebeurd wel vaker... ligt dus blijkbaar aan mij...
 
Of precies andersom. In Denemarken heb ik een local voorrang gegeven omdat hij maar 10min nodig had om naar huis te kunnen rijden en ik daar wel 40min zou staan om verder te kunnen.
Idd, moraal van het verhaal, geen moraalriddertje spelen maar met empathie en gewoon nette omgangsvormen en beleefdheid er Damen uitkomen bij een SuC. Netjes je rotzooi meenemen als er geen prullenbak staat en dan nog beetje humor en we hebben allemaal een positief gevoel, want een ding hebben we gemeen, we rijden allemaal een fantastische auto.
 
FD702E6F-AD46-4F60-84E7-5E5106F80449.jpeg


Weet iemand waar ik dat “Stop” verlichting kan kopen ?

Edit: verkeerde topic moest in Vraag en Aanbod :p