Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Maar alle gekheid op een stokje: neem aan dat Tesla niet dergelijke investering volhoudt als er vrijwel geen gebruik van wordt gemaakt . Ik denk dat die ..eetschuren beter achterop het terrein geplaatst kunnen worden, dan hoeft er niet meer zo verschrikkelijk ver gelopen te worden van ICE-P naar schuur. We zijn niet allemaal zo fit en dat eten helpt er ook niet aan mee om t te verbeteren. (Wie bedacht dat wij wij zo’n priority op een dergelijke lokatie op prijs zouden stellen??)
 
Euh,, dat bedoelde ik dus niet.... was gewoon leuk moment om te zeggen dat iemand daar komt om te eten wat wij vaak ontkennen. Die discussie over niet laden bij de SuC als het niet hoeft is vaak een die ontaardt in uiteenlopende meningen etc. Ieder moet dit voor zich weten. Als ik moet laden en bij een SuC aankom en die vol is en kan ook betaald laden bij een andere lader dan doe ik dat, tijd is ook kostbaar. Als je altijd gaat laden bij de SuC want gratis, ook goed. Ik ben laatst ook bij Gouda gaan laden omdat ik 1,5 uur moest wachten en ben dat daar gaan doen terwijl ik prima naar de zaak kon nog. Was alleen uur of 10 en kwam er achter dat KFC pas 11 opengaat dis ben ik Starbucks wezen halen en toen weer teruggereden. En voor diegene die vaak laden bij de SuC, misschien hebben die wel dat ingecalculeerd bij de aanschaf anders konden ze geen S rijden. Afijn, boeit helemaal geen zier toch? Hoe meer er laden hoe drukker hoe sneller mogelijk uitbreiding van stalls of SuC. Wel zou ik het netjes vinden als een buitenlander oid op doorreis is en je die voorrang geeft als hij nog een lange rit voor de boeg heeft...

Dus... verkeerde interpretatie van wat ik bedoel. Maar dat gebeurd wel vaker... ligt dus blijkbaar aan mij...
PvH, geen probleem. Zag het ook als een cynische opmerking en dat mag!

Ik laad veel SuC, rijd 200km per dag en laad einde dag of begin dag die 200 op. Is ergeen plek dan geen probleem, echter niet als diesel auto's er staan.

Btw moeten we idd sociaal met elkaar om gaan, maar dat is in 99% van de gevallen ook zo toch.
 
Naarden update — PlugShare

5917FDF5-6814-4182-A3CF-DF9A4BA929DD.jpeg

+6 Mennekes connectors

63721AD2-397D-4DFE-B38D-C647B379B4B9.jpeg
 

Attachments

  • 94BADEC2-A9D8-4646-8EE0-2BFEF1159CEB.jpeg
    94BADEC2-A9D8-4646-8EE0-2BFEF1159CEB.jpeg
    634.7 KB · Views: 68
  • Informative
Reactions: Erik-S85 and Tozz
Telkens op twitter zetten, wellicht zien ze het dan wat beter (denk dat Tesla USA geen idee heeft hoe vaak dit wereldwijd voorkomt). De "spanning" (en oplossing) gaat er overigens vanzelf komen met de aantallen die nu op de weg komen. (paar maanden terug was een model 3 zeldzaam, nu elke dag meer dan hand vol gezien).
 
Komen deze foto's ook bij Tesla terecht?
Te belachelijk voor woorden dit. Kan me niet voorstellen dat Tesla hier geen actie op onderneemt als ze dit soort foto's zien.
Ik heb vandaag gebeld met Tesla. Ze hebben mij gevraagd of we een email kunnen sturen met een voorstel. Bijvoorbeeld duidelijker markeren van de plekken als zijnde oplaadplekken. Nu staan er alleen pijltjes. Email kan naar [email protected] en [email protected].

Ik zal mijn gemaakte foto's en ook die van jou emailen.
 
  • Disagree
Reactions: GeertBroekmans
Komen deze foto's ook bij Tesla terecht?
Te belachelijk voor woorden dit. Kan me niet voorstellen dat Tesla hier geen actie op onderneemt als ze dit soort foto's zien.

Dit is reeds door meerdere mensen gemaild aan [email protected]
Ook is erbij gemeld dat ze de borden die in NL van toepassing zijn om er te mogen laden. Incl. voorbeelden hiervan.

Tot nu toe is de algemene ervaring dat het Tesla niets interesseert en niet reageert. De meeste komen immers nog steeds gratis laden en hoe minder er kunnen des te goedkoper het uiteraard is voor Tesla.
 
Dit is reeds door meerdere mensen gemaild aan [email protected]
Ook is erbij gemeld dat ze de borden die in NL van toepassing zijn om er te mogen laden. Incl. voorbeelden hiervan.

Tot nu toe is de algemene ervaring dat het Tesla niets interesseert en niet reageert. De meeste komen immers nog steeds gratis laden en hoe minder er kunnen des te goedkoper het uiteraard is voor Tesla.
Ok, vandaar. Ik kreeg een automatisch antwoord van Servicehelpeu waarbij voor vragen over opladen het volgende email adres wordt aangegeven. [email protected]. Ik stuur daar toch ook maar een email. Spammen....
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB