You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee, staan nu EV BOX palen 175 kW met een scherm waar Allego op staat.IONITY?
Ben maar op de DeC gaan staan daar. Wilde even de CCS proberen... maar heeft idd geen enkele zin. Heb gelukkig wel een ouderwetse duo lader dus kan aan 22kW laden... een hele 7 kwartjes winst gemaakt in de 20 minuten dat ik er was....Pijnlijk. Al die mooie foto’s van nieuwe snellaadplekken.
Heel pijnlijk. Nu Tesla de beloofde 120kW supercharge-snelheid grofweg gehalveerd heeft voor 85kWh’s.
Wonen daar mensen met auto's dan?ZeeuwsVlaanderen is ook nog steeds een vergeten stukje Nederland in verband met snel laadgelegenheden. Althans zoals ik het ervaren heb.
Goh, binnen vijf minuten contact, het ‘Tesla Supercharger Team’ wordt eropgezetIn Breukelen ligt stall 2A&2B eruit, trafokast is ook koud.
Sta in de wacht om het door te geven.
Even bij receptie melden dan doen ze er gelijk iets aan. Ook gelijk vragen of ze de bak extra legen in hun schedule. Anders blijft het bij enkel bij een melding.Vanmiddag even wezen bijladen bij de SuC Emmeloord. Prima dat Van der Valk een afvalbak plaatst, maar stel dan ook een “waste manager” aan om dat verrekte ding zo af en toe te legen.
View attachment 443405
Klopt, is al een tijdje geleden aangekondigd: Superchargers in Nederland (NL)
Nee dat lijkt me niet. Daar hebben ze echt andere hardware voor nodig. Er is straks 150kW beschikbaar voor 2 palen.Tesla verhoogt piekvermogen van Europese Superchargers naar 150kW
Zou dit ook betekenen dat de "stall-pairs" komen te vervallen op V2 zoals aangekondigd bij de V3 intro?