Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn route voor morgen is gewijzigd: Tilburg (matten ophalen) - Oosterhout - Sint Stevens Woluwe
:biggrin:
Weet iemand hoe ver ze met de SC in Zevenaar zijn? Ik moet zondag namelijk naar Duiven op 7,5 km dus ga zeker even kijken..
 
Last edited:
Nou, nog eentje bij Lille en Parijs is een onder handbereik zonder IKEA laden. Complimenten Gelden, voor de spot!

Edit: ik kijk net nog even op het kaartje van Tesla, dit is een charger die niet gepland was voor winter 2013. Er wordt wel eens wat geklaagd over het bedrijf, bij dezen mijn enthousiasme + complimenten voor Tesla (hopen dat ze meelezen).
 
Last edited:
@Gelden Fantastisch nieuws. Laat je werk er niet onder lijden:wink:

Trouwens hoorde van, Janneke want die wil shoppen in Dusseldorf, dat er deze maand een supercharger in de buurt van Dusseldof komt . Tevens worden er dit jaar zo'n 10 geopend worden door heel Duitsland. Eind volgend jaar zouden er 60 operationeel moeten zijn.
 
Ik heb intussen een laadkabel voor de iphone gekocht. Paar foto's nog dan:
(van wie is die andere? Was niet aangesloten)
une5umeb.jpg
umynydub.jpg

habeny2y.jpg
 
16 uur? Locatie? SC Oosterhout?

16.00 is ok, dan kunnen we net voordat het donker wordt nog even elkaars bolides bewonderen

- - - Updated - - -

Is goed!
(maar ik probeer voor die tijd nog even bij je langs te rijden. Maar ergens tussendoor moet ik ook nog tijd vinden om kadootjes voor Sinterklaasfeest te kopen etc....)

Dat zou leuk zijn! Wel even toeteren, want ik denk niet dat ik je anders hoor....
 
Volgens mij zijn het wel typical km's.
Snelheid begon lager en liep op met ongeveer 500 als max. Accu was rond 60 typical toen ik aankwam. Ik had eerder 600km/h verwacht, dit lijkt toch zeker geen 135 Kw(h)?
135kW haal je denk ik alleen in de zomer als de accu helemaal leeg is en alle omstandigheden perfect zijn.

De rest van de tijd schommelt het maximum volgens mij ergens rond de 100kW en zak je snel terug naar rond de 80kW.