Steven
Member
Haha, volgens mij had je sowieso geen keus meer :wink:.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gelukkig heb ik mijn plannen aangepast en zijn we in Leiden in plaats van Wolvega anders had ik ook in Zwolle moeten laden.
Een supercharger bij v/d Valk Noordorp zou m.i. een hele nuttige toevoeging zijn. Enerzijds voor mensen van ver die naar de regio Den Haag rijden. Anderzijds voor Tesla-rijders op het traject Rotterdam-Den Haag-Schiphol (v/d Valk Nootdorp is dan maar een hele kleine omweg).
De enorme bevolkingsconcentratie in de Randstad is gewoon nog een blinde vlek in het SuC-netwerk. Het enige nadeel dat ik zie is dat zo'n plek waarschijnlijk een favoriete hangplek wordt voor lokale Tesla-eigenaren, eningszins ten koste van de beschikbaarheid voor mensen die daadwerkelijk op pad zijn (iets wat volgens mij nu ook al gebeurt in Oosterhout).
Waar de volgende SuC in Nederland dan ook komt, het wordt echt wel weer eens tijd voor een volgende, we beginnen achter te lopen op de andere landen :-(.
Voor mij is de route naar het noorden toch nog het meest vervelend, omdat daar het laden op de bestemming ook nog niet altijd makkelijk is.
Ik heb begrepen dat het contract voor de volgende inmiddels rond is. Locatie is bij mij onbekend maar er komt er binnen afzienbare tijd één bij.
Ook het SeC Utrecht is inmiddels rond. Aangezien ik niet weet of het de locatie al publiek bekend gemaakt mag worden zal ik dat hier niet schrijven maar in elk geval zal het niet lang meer duren voor ie open gaat.
Veel gehoord. De logica is voor Randstedelingen en hun bezoekers niet te volgen (voor zover het de volgorde van openen betreft), maar misschien spreek ik alleen voor mijzelf. Eindhoven heeft binnen een straal van 60-100 km maar liefst vier (4) SuC's... :crying:Ik denk dat de volgende SuC Eindhoven (Van der Valk) zal zijn.
Veel gehoord. De logica is voor Randstedelingen en hun bezoekers niet te volgen (voor zover het de volgorde van openen betreft), maar misschien spreek ik alleen voor mijzelf. Eindhoven heeft binnen een straal van 60-100 km maar liefst vier (4) SuC's... :crying:
Eindhoven heeft binnen een straal van 60-100 km maar liefst vier (4) SuC's...
Dat klopt. Maar het schijnt dat de initiatieven hier ook van Van der Valk uit gaan en naar ik begreep hebben zij meer in het vat zitten. (...)
[/COLOR]Ja, nou en?
Amsterdam heeft er vier binnen 125 km. Hoe leger de accu's zijn bij aankomst aan de SuC, hoe sneller je de eerste helft van de range weer terug hebt.
SuC's als destination chargers voor inwoners van de Randstad hebben in mijn beleving minder toegevoegde waarde voor hen dan die op 150 ~ 250 km afstand.
Behalve de toegevoegde waarde van hangouts voor ondernemers, dan.
[/COLOR]Ja, nou en?
Heeft w.m.b. toch geen toelichting nodig. Op welke trajecten heeft Eindhoven dan toegevoegde waarde, als je 60 km terug of verderop ook kunt Superchargen? En is dan omgekeerd niet ook evident dat je met bestemming Amsterdam (en retour, en eventueel nog een of meer extra bezoekjes in de Randstad) erg weinig kunt met Oosterhout of Zevenaar? Het gaat mij er niet om dat Eindhoven onnodig zou zijn, maar de prio's snap ik niet.
Zowel meer SuCs als meer laadpalen is natuurlijk het beste
Ik denk dat jullie op beide vlakken niet veel te klagen hebben tov. van ons...