Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben speciaal even langs Zaltbommel gereden en het is al druk. Een verdwaalde graafmachine blokkeert de weg nog wat, maar we kunnen erbij. De laadsnelheid viel me tegen, 60kW met warme accu. Misschien omdat het buiten koud is?
Ik meen dat een nieuwe SuC soms initieel een wat lager vermogen levert en dat het in de loop der tijd wordt opgevoerd als alles naar behoren werkt. Wellicht is dat achterhaald, maar dat zou wat kunnen verklaren.
 
Nu ook op Supercharge.info. Wat een verschil met toen ik begon nu precies 4 jaar geleden. En er komt nog veel meer.

Schermafbeelding 2018-03-17 om 13.33.16.png
 
Ik meen dat een nieuwe SuC soms initieel een wat lager vermogen levert en dat het in de loop der tijd wordt opgevoerd als alles naar behoren werkt. Wellicht is dat achterhaald, maar dat zou wat kunnen verklaren.

Was vanmiddag even wat bijladen in Zaltbommel. Het was er rustig en niks te klagen over de snelheid. Blij met deze suc! Was altijd aangewezen op Eindhoven, maar zoals hier al gezegd wordt het daar rap drukker.

20180317_193525.jpg
 
  • Informative
Reactions: FrankNL
Eindelijk een supercharger op mijn route Amsterdam naar Beers, Zaltbommel! Vanmiddag even een stop gemaakt. Volg niet route van je navigatie, want dan rij je 2km om. Vanaf de afrit Zaltbommel kleine 3 minuten. De chargers staan niet bij het hotel direct, maar bij de ingang van het event center. De supercharger werd in de namiddag toch wel lekker druk bezocht, steeds 4-6 auto’s tijdens de 20 minuten die ik er was. Hij staat er in ieder geval niet voor niets. Laadsnelheid was prima. Al met al gelukkig met deze locatie,
 
  • Informative
Reactions: CJA Hulskamp
Gisteren ook een rondje langs de nieuwe SuC's gedaan. Bewust niet thuis geladen om niet voor niets langs de SuC te gaan
Zaltbommel al redelijk druk en inderdaad via nav 2km omgereden door woonwijk. Vuren daarintegen erg rustig. Stond 1 S die na 5 min. vertrok. Verder alleen. Na een rondje langs de Linge via Oosterhout waar we na 10 min maar plaats gemaakt hebben omdat alles bezet was en wij eigenlijk niet hoefden te laden om thuis te komen.