Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren even laden bij de SeC Breda, er zouden 9 plekken beschikbaar zijn..... Ik heb er melding van gemaakt bij de receptie van Van Der Valk, maar als ze bijeenkomsten hebben dan kunnen de gasten ook gebruikmaken van de Tesla SeC plekken
 

Attachments

  • A6225B02-278D-4C8A-BC6B-4E4AADE97C7F.jpeg
    A6225B02-278D-4C8A-BC6B-4E4AADE97C7F.jpeg
    843.3 KB · Views: 118
  • 6F722C32-A550-458C-97D8-19C4FAB1E0DA.jpeg
    6F722C32-A550-458C-97D8-19C4FAB1E0DA.jpeg
    721.2 KB · Views: 100
Last edited:
Heel raar. Ik dacht begrepen te hebben dat Tesla de SC installeert (betaalt). Als er dan gewoon wordt geparkeerd is dat geen goede investering. Niet voor Tesla en niet voor Valk.
Ben benieuwd wat Tesla NL hiervan denkt. Als dit gewoonte gaat worden, dan kunnen ze de stalls daar beter weghalen en aan een andere lokatie gunnen.
 
Daarom blijf ik het zeggen: Geen SuC bij hotels! Daar willen mensen té lang blijven en krijg je deze praktijken.

Ik heb dit in NL, BE, FR en LU gezien. Nee, geef mij maar die SuC gewoon langs de snelweg. Een plek waar niemand écht lang blijft.

Dit ik Breda slaat gewoon nergens op. Maarja, je doet er niets aan als je daar met een lege accu staat...
 
Wat is de trekkracht van een Model X ook alweer:rolleyes:? Zag een keer een Model X een vliegtuig wegslepen op joeptjoep... dussss een gemiddelde middenklasse leasebak op de handrem moet geen probleem zijn, ideetje voor ICE’ing?:D

Wel eerst even bij de receptie melden dat je hem gaat wegslepen, zodat de ICE rijder misschien nog even tijd heeft om hem zelf weg te halen.

Als ze (de toeschouwers van de bijeenkomst) op aanraden van de receptie daar staan, laat dan ook even de sleutel bij de receptie achter, zodat ze (iemand van de receptie) de betreffende auto in ieder geval even ergens anders neer kunnen zetten.

Vraagje: waren de de gehandicaptenparkeerplaatsen ook bezet door de toeschouwers van de bijeenkomst. (Vraag aan al die mensen wat ze na afloop nog weten te herinneren van de bijeenkomst, 95% antwoordt “de lunch/borrel”)
 
Last edited by a moderator:
Dat dus:cool:

Je hebt die SuC stall zo vrijgemaakt. Aangezien er niemand in de ICE zit (dus ook geen tegengas kan geven), en de gemiddelde ICE niet de trekkracht/gewicht van een Landcruiser heeft.
 
Is het misschien een optie dat we allemaal een mailtje sturen naar V/d Valk Breda?
Een standaard brief die we kunnen downloaden of zo iets.
Je zal daar zo goed als leeg aankomen en dan?
Volgens mij komen hier best wat woorden van als je daar een uur staat te wachten en de eigenaar van één van die auto’s komt aanlopen.
Dat wordt niet gezellig in ieder geval.
 
Gisteren even laden bij de SeC Breda, er zouden 9 plekken beschikbaar zijn..... Ik heb er melding van gemaakt bij de receptie van Van Der Valk, maar als ze bijeenkomsten hebben dan kunnen de gasten ook gebruikmaken van de Tesla SeC plekken

Kan me niet voorstellen dat een manager dat zegt, was het niet een "baliemeisje" die geen idee heeft van wat een supercharger eigenlijk is? Zoniet dan is het wel zaak dat Tesla van deze policy op de hoogte is, die zijn het er vast niet mee eens...
 
Van der Valk breda. Zelf ook meegemaakt 2 weken geleden. Wat een drama.
Toevallig 2 vrouwen tegengekomen die hun auto ophaalden ( VW ) en aangaven dat de balie dat had gezegd tegen hun dat als het druk was ze daar wel mochten parkeren. Gelijk balie erbij gehaald, die gaf aan dat nooit te zeggen. Moeilijke discussie toen, want andere balie medewerkster. Uiteraard fijntjes verteld waarom wij daar graag parkeren en dat we graag door willen rijden maar dus niet kunnen omdat zij daar staan...
Toch maar eens met de eigenaar gaan praten daar.

IMG_5303.JPG